Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви

Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Избор на DSLR за начинаещ
Автор: slavi_biserov   
Дата:   06-01-12 17:34

Здравейте,колеги искам да ви попитам какъв дслр да си купя!Аз съм начинаещ фотограф на 12 години!Спрял съм се на два модела канон еос 1000д и канон еос 1100д!Бюджета ми е до 900 лв!По принцип не искам да давам повече защото съм малък ,а попринцип снимам пейзажи,макро,портрети и т.н!Моля за помщ[smilie11] [smilie11]?Поздрави[smile]!

Отговори на това съобщение
 Re: Избор на DSLR за начинаещ
Автор: vrabcho1974   
Дата:   06-01-12 17:40

на 12 а мислиш за DSLR [cool] браво дано професионалистите във форума ти помогнат

Автор: bordon   
Дата:   06-01-12 17:41

1100 е с добри предложения до такава сума.
Като за начало е добра машина.

Успехи :-)

Автор: io_bs   
Дата:   06-01-12 18:03

1100D би трябвало да е по-добър. Друг вариант е Nikon D3100, ама той идва малко по-скъп.
Успех [smile]

Автор: simbon4o   
Дата:   06-01-12 18:16

1100Д е доста по-добър от 1000Д!
Д3100 не е никак лош, но ако нямаш налични обективи огледай и алтернативите! Не само канон правят апарати макар че това е мнението на много хора... според мен голяма заблуда особено за евтин апарат!

Автор: IDA   
Дата:   06-01-12 18:35

Щом си начинаещ, взимай един запазен 350Д от базара, а останалите пари дай за обективи.

Иначе се позанимай малко с правопис, граматика и четене на книжки. Грамотното писане и умственото развитие ще са ти много по-нужни от апарата. Само с "по принцип", удивителни знаци и емотикони няма да стане - особено снимането, пък и всичко останало.

Автор: Vilian