Автор: 35mm
Дата: 10-11-11 00:32
Не се занимавай с презредова развивка. (i)
NTSC е стандарт за излъчване на ефирен сигнал, не ти влияе.
Или запазвай 30р сигнала както си е от камерата, или го конвертирай до 25р.
Конвертираното на кадри винаги е добре да се избягва, освен ако наистина не трябва нещо.
При 30 кадъра си имаш сравнително плавни движения когато панорамираш и плавни движения като цяло.
Така че аз бих си оставил така сигнала с тези кадри в секунда.
При 25 кадъра ще отиде повече бит рейт от сигнала за всеки отделен кадър и леко ще е по-качествена картината. Но разликата между 30 и 25 няма да е видима лесно.
(Направи някакъв материал на 1080/23,976р на 2000 килобита в секунда за видеото, и после същия материал го направи пак с 2000 килобита поток, но на 60р.) Кодека ще се побърка да се чуди как да ти събере тия 60 кадъра в секунда в тоя малък поток и видеото да става за гледане.
23,976 е почти всяко Blu-Ray с игрален филм.
Вече не е проблем и 60р (поредова (прогресивна, както я наричат някои) развивка) на потребителски камери за около 1000$, така моя съвет е да не правиш библиотека с презредов материал, и да не си губиш времето с видео с презредова развивка.
Веселбата е пълна когато евтин плеър се опита да ти ъпскейлва сигнала до 1080р от DVD на 60i. А те вече всичките се опитват, защото по-лесно се продават в магазина когато ня тях (плеърите) пише че ще ти плейват цялата библиотека от стари DVD-та на 1080р.
Ти си конвертирал поредовата развивка в презредова. После плеъра пак ще си обръща в поредова.
Аз бих си работил изцяло на 25р, но ти вече си имаш 30р система. Чудесна златна среда между нужда от битрейт поток и плавност на движенията.
Публикацията е редактирана (10-11-11 00:59)
|
|