Рекламирайте тук
ЗатвориРеклама в секции форуми и базар
Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.
За стандартната ценова листа и условия изпратете запитване до webmaster@photo-forum.net.
Гледайки постинги в базара за Sony NEX, включително и възгласите затова как промоциите в Технополис и Техномаркет ще регулират/намалят/ цените, най-еуфорично реших да ползвам промоцията. Признавам че от същата тази еуфория забравих основни принципи при пазаруване...и резултата е налице. На 22.09.2011 отидох в Технополис. Оказа се че има само две мостри на Sony NEX3-K за 599лв. /става въпрос за Технополис-Младост/ - сребриста и черна. Черната имаше доста отпечатъци и консултанта ми каза че не ми я препоръчва – взех сребристата, която външно нямаше никакви забележки. Втория сигнал на който не обърнах внимание беше батерията в комплекта – напълно изтощена. Изпробвахме го с друга батерия. Когато обаче заредих у дома батерията видях друга изненада – 1434 сработвания на затвора. Ок – мостра е била, някой е пускал шмайзера...пак си намерих оправдание. Впоследствие се оказа че след няколко часа и 30-40 снимки, батерията падна на 40%. А по-късно, дори без да е ползван апарата, отиде на нула. Дадох апарата на оторизиран сервиз и още при приемането ми казаха, че вероятно става въпрос за мокрене, но хората не си признавали. Верно е че тези дни дори дъжд не валя, но сега вече иди доказвай.
Хипотезата е върнат вече ползван апарат в магазина, въпреки че това е доста трудно или почти невъзможно без съдействие от персонала.
...та затова – пълно внимание при такива промоции!!
Тези апарати са стояли като мостри около 300 дни. Акко приемем, че потенциален купувач щраква 5 каъра за проба, това прави по един на ден - 1434 въобще не е много за мостра.
Най-зле е, ако мострата не е била в заключена витрина, а на стойките, където всеки оставя пръстовите си отпечатъци със следи от баничката, чиято хартийка е хвърлил на входа на магазина.
Когато обявиха промоциите на Некс-3 (петицата я намалиха няколко дни по-късно) пообиколих магазините в София. Оказа се, че белите и черните са само мостри. Имаше една червена в Младост и неизвестно колко, вероятно също една в Люлин на склад, става дума за двойния кит в Технополисите, в Техномаркет - също само мостри...но в сайтовете пишеше "ограничени количества". Сега вече знаем какво точно означава този евфемизъм.
В ЗЗП май беше, има една клауза, че като си купуваш нещо от магазина, то се предполага, че е ново. Употребявани стоки и мостри трябва да се продават на отделен щанд и изрично да е упомнато това.
Е, продавачът не е скрил, че апаратът е бил мостра. Та жалбата трябва да се основава на нещо друго, а че има смисъл от жалба, според мен е без съмнение.
Отделно информацията в сайтовете на веригите беше подвеждаща: това, че общо имат напр. 2-4 двойни кита в София на склад и то само червени, не е основание да се пише "ограничени количества" за останалите, които наистина бяха само мостри.
Ей това мисля аз за покупката на техника от България
Наложи ми се преди седмица да си взема флашка и понеже минавах със сина си покрай Плесио викам я дай от там ще си избера една, че има избор. Харесах си, купих си и вече на солидно разстояние от магазина синът много искаше да махнем опаковката да си играе с нея, махнахме я и какво да видя - одраскана, омазана - ужас! Викам майната му, не съм за едни 39лв. да си развалям деня да се връщам и разправям. В къщи я проверих - беше форматирана, аз обаче дадох ънформат и беше пълна с някакви документи и видеоклипове... иначе си бачка, ама нали и аз нова уж я взех
В закона за защита на потребителя:
Чл. 122. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното, включително за стоки втора употреба, когато след доставката, при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия с договора за продажба.
Колега, трябвало е веднага да видиш че не е нова стоката (на хиляда и кусур кадъра е)и да се възползваш от правото си на чл.122
jeddah , преди време имах подобен проблем и попаднах на тази тема.http://www.kenanoff.com/blog/archives/190 Прочетох я внимателно.Ако възникне проблем и стоката е в гаранция, просто я връщам на търговеца от който съм я закупил.След вписване в журнала за рекламации е длъжен да отстрани дефекта, или да я замени. Ако в срок от 30 дни не може да се справи- връща парите.Не се занимавам с носене на сервизи и тн.Това е работа на търговеца за срок от 2г.- търговска гаранция.
Все си мисля, че за ФОТОтехника си има ФОТОмагазини...
------
Нави, прав си по принцип. Ама само по принцип.
В Стара Загора има един (1) специализиран фотомагазин. А именно - Фотосинтезис.
В момента там има 1 никон (мисля д5000), и 2 обектива. Има и около 5-6 сапунерки.
Положението е такова не от днес, а почти още от самото му откриване.
В същото време в Техномаркет и в Технополис има поне 10 пъти повече фототехника. Да не говорим, че имат по 2 клона...
Така че, за да пипна един фотоапарат, трябва да се разходя до София, или до Варна, по избор? Щото явно тукашния ФОТО магазин е само един банер и нищо повече.
Е, продавачът не е скрил, че апаратът е бил мостра. Та жалбата трябва да се основава на нещо друго, а че има смисъл от жалба, според мен е без съмнение.
Какво са си говорили с продавача мисля, че няма значение. Важно как е обявено официално (на сайта им и т.н ...)
Тъй че атака до комисии и т.н ... вкл. им кажи, че ще пишеш във ФФ ...
photo_liubitel, че какъв му е договора за продажба - 99.99 % съм сигурен че е за нова стока с 2 г гаранция и т.н. гар. карти, марти ...
1400 кадъра за витрина ми се струват много. Аз си взех преди години моя апарат от витрината на 50 кадъра беше. А разбрах, че купувам апарат от витрината чак като почнаха да го опаковат
Викам на продавача: дайте ми нов от склада
А той вика- този е последния ако искаш може да не го купуваш
Мисля, че имаше някъв член от закона дето може да върнеш стоката до 7 дни без причина, но може и да се бъркам.
Гониш ги до дупка, по всякви законни и незаконни начини, иначе оставаш прееб@н!
Проблема не е в щраканията - притеснявам се да не е овлажнен вътре по платките. Батерията, която пада е доста скъпа...инфолитиум NP-FW50 - 119 лв, а и тя няма да реши въпроса ако има късо по пистите...
tziko, това с връщането в 7 дневен срок важи само ако си го закупил онлайн, или по телефона. :) Ако си го купил в магазин не може да го върнеш в 7 дневен срок без причина
Ако батерията ти е била източена до дупка и е стояла така дълго, ще са необходими няколко цикъла за да влезе във форма. Не бързай да я отписваш съвсем вероятно е в нея, а не в апарата да е проблема. Новата нефирмена батерия си е 20-30 лева от ebay, няма какво да се плашиш. Важното е да се уточни, че проблема е в нея.
Автор: kkkolelo
....
photo_liubitel, че какъв му е договора за продажба - 99.99 % съм сигурен че е за нова стока с 2 г гаранция и т.н. гар. карти, марти ...
Да такъв му е договора, ама неможе да го занесе след 2 седмици и да каже че е на 1400 кадъра. Няма как да докаже че не ги е нащракал той. Затова казах че е трябвало веднага да го види.
Не е точно така - първо не са 2 а е 1 седмица. Второ нямам кадър само за времето за зареждане на батерията. Първият кадър е на 22.09 вечерта и има EXIF. Там пише колко са щраканията и в колко часа е правен...ама това си е друга тема...