Автор: Magnifico
Дата: 10-09-11 12:16
Ако имате Сони НЕКС5 повече от 3-4 месеца, вероятно тази гледка вече ви е позната
https://photo-forum.net/static/forum/2011-09/nyzu5911.JPG
http://www.photoclubalpha.com/wp-content/uploads/2011/04/faultyLCDscreensurface-web.jpg
Моят стана така, изтърка се от нормална употреба. Не го занесох на сервиз, въпреки че в чуждестранни сайтове четох, че го поправят гаранционно. Ама да подчертая - в чуждестранни сайтове
Преди няколко дни си одарих дисплея и се одраска, та реших, че щом ми се полага гаранционно поправка на първоначалния дефект, ще го занеса на сервиз пък ако решат, ще го поправят. Нямах големи очаквания тъй като освен дефекта имаше и нанесени от мен щети та като нищо щяха да ми откажат.
Ами, от Сони отказаха поправка на дефекта, ако не съм искал да се износи така бързо да съм си купил предпазно капаче - продавали го.
В сервиза ми викат, че трябва да се смени целия панел на дисплея, което струва скъпо. Аз отказвам, ето защо:
http://www.photoclubalpha.com/2011/04/18/replacing-nex-lcd-cover-glass/
Реално, ако имате драскотини по дисплея, се сменя само едно фолио. В сервиза и от Сони обаче действат нашироко - "Нов дисплей!"
В статията от линка е описано много подробно как става - реално отнема 5 минути.
Аз вместо фолиото описано в статията, залепих оригиналния мек протектор Сони на мястото на вече отлепеното фолио, а отгоре щракнах твърдия пластмасов протектор, пак Сони. Принципно исках да купя само твърд протектор, но по погрешка се случи че в магазина ми продадоха мекия, за който тогава не знаех че съществува, иначе бих си поръчал от Ebay цитирания в статията.
Сега дисплея ми е като нов срещу 40лв, а изглеждаше ужасно
ПС: Който реши да си свърши така работата, нека първо пробва гаранционно, пък току виш Сони разбрали /последни/, че апаратът се изнася супер бързо и в белия свят се извършва поправка.
Ако ви оте*ат може да си поръчате едно фолио, да си го лепнете и отгоре да си щракнете някакъв протектор.
|
|