Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 
 Варна
Автор: fifilinas   
Дата:   04-09-11 17:52

Здравейте,
Аз съм начинаещ фотограф и ми е интересно има ли място във Варна където се събират хора с фотографски интереси и ако да а може ли да ми кажете къде , че искам и аз да се пръсъединя. [shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: Варна
Автор: Proykov   
Дата:   04-09-11 17:59

Да има две места "Кино фотоклуб Варна" в младежки дом и "Фотографско общество - Варна".



Публикацията е редактирана (04-09-11 18:00)

Отговори на това съобщение
 Re: Варна
Автор: fifilinas   
Дата:   04-09-11 18:13

Супер благодя за информацията само може ли да ми кажете кога се събиранията и има ли проблем ако искам и аз да се присъединя [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Варна
Автор: MauMyHa   
Дата:   04-09-11 18:17

Ами има, трябва ти добра треотична подготовка за това как се снимат какички било то облечени или съблечени(дай боже всеки му)[smilie7]
Шегувам се. Най-добре иди снимай че да трупаш опит щото само с гола теория си за у "клозето"

Отговори на това съобщение
 Re: Варна
Автор: fifilinas   
Дата:   04-09-11 18:20

ДА и аз така мисля но май имам нужда все пак някой да ми обясни от тук от там купих си никон д3100 знам че не е кой знае каква на за начало мисля че ще ми свъпши работа :) така че някой от Варна като ходи да снима може да пише :)

Отговори на това съобщение
 Re: Варна
Автор: ivomorskiya   
Дата:   04-09-11 18:33