Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви

Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Съвет за мониторче (по-специфичен случай)
Автор: dilomo   
Дата:   27-08-11 13:51

Здравейте,
Знам, че темата за мониторите е доста разисквана, но все пак...

Предстои ми покупката на нов компютър и се чудя с какъв монитор да го съчетая. Аз съм студент по архитектура и предимно ще го ползвам за разни арх. програми (AutoCAD, Revit, 3dsMax, Skecthup, CorelDraw), но се занимавам сериозно и с фотография -Photoshop. Въпреки, че повечето 3D програми не са "запознати" с управлението на цветовете, аз лесно мога да отварям всичките си табла във Photoshop и там да ги донастройвам и съответно да ги пращам към плотерите, ако е необходимо цветовете да са точни (adobeRGB).

Чудя се дали ако си взимам настолен компютър монитора ми да е wide gamut (ASUS PA246Q или Делл U2410) или само sRGB (HP ZR24w S-IPS). Бюджета ми за монитор е до 1000лв. Как стои въпроса с показването на adobeRGB под Windows 7 и дали мога да виждам достоверни цветове на sRGB изображения и сайтове дори и ако съм в режим adobeRGB на монитора? Важно за мен също и нивата на черното, защото обичам черно-бялата фотография и не искам снимките ми да изглеждат сиви както разбрах бил случаят при ZR24w.

Ако избера лаптоп как ви се струва резолюция FullHD на 15,6"? Дали няма да си разваля зрението твърде бързо? А и ако някой може от личен опит да ми каже лаптоп с качествен екран до 2600лв ще съм му благодарен.

Отговори на това съобщение
 Re: Съвет за мониторче (по-специфичен случай)
Автор: bobihot   
Дата:   27-08-11 14:31