Автор: Jim__Beam
Дата: 17-11-10 12:22
Копи - пейст ..... от преди месец някъде
http://www.econt.com/2010/10/intervju/#comments
Резюме - Въпрос - Отговор !
Георги Андреев казва:
27 октомври 2010 в 17:55
Здравейте !
Прочетох написаното и разбирам добре казуса !
От 2-3 години работя само и единствено с Еконт , като има само няколко случая с друга куриерска фирма , по настояване на клиента !
Ще споделя един случай от преди около два месеца …
Изпращам гоблен, в рамка със стъкло /размери 50/70 см/ ! Бях го опаковал достатъчно добре , но изрично помолих , да бъде вписана обявена стойност на пратката , освен обичайното чупливо , поради спецификата на предмета !
Пратката беше с наложен платеж и съответно исках да се застрахова в този размер , в случай на повреждане или изгубване .
Беше ми отказано , тъй като имало нареждане , че на картини и гоблени не може да се обявява стойност , понеже нямало кой да ги оцени !!
Не искам да компрометирам служителката , любезно и отзивчиво момиче – приятелка ми е !
Искам просто да разбера, как се процедира в такъв случай , когато се изпращат предмети с културна и антикварна стойност , понеже пратките са ми основно от този тип !!??
Не е ли достатъчно това , че пратката е с наложен платеж и искам да я застраховам за същата сума !?
Ако, ми се наложи да изпращам скъпа картина /3000-5000 лв./ и ми бъде отказано да се обяви стойност на пратката /един вид застраховка/ , аз как да съм сигурен , че тя ще бъде получена и ако се случи НЕЩО каква е моята гаранция , че ще ми бъдат възстановени щетите !?
… Без да говорим за обиденият клиент , който няма да получи това , което е поръчал и съответно за опетняването на репутацията на търговеца – в случая , моя милост !
Та , ще помоля , да бъде разяснено в какви случаи може да бъде отказано да бъде вписано ОБЯВЕНА СТОЙНОСТ , при условие че има наложен платеж !
Дали изпращам тухла или кюлче злато , мисля че за ВАС е все едно , аз или клиентът си плащаме за това !
А, за мен е важно , тухлата/кюлчето да пристигне здраво и непокътнато до адресанта , независимо от стойността , която АЗ съм определил , след като плащам налозите и таксите по тази стойност !!
Благодаря за вниманието !
Поздрави ………………. Георги Андреев
lora казва:
27 октомври 2010 в 19:13
Здравейте г-н Андреев !
В Общите Условия на Еконт сме обявили, че услугата може да бъде използвана за всеки предмет, представляващ ценност за подателя. Разбира се ако не разполагате с документи за стойността декларирате такава и в случай на щета отговорността на Куриера е до този размер. Бихме ангажирали и вещо лице, да изискаме компетентно независимо експертно мнение в случай, че не е по силите ни да оценим вярно стойността на Вашата вещ при евентуална рекламация. Желанието ни е разбира се винаги случаят да бъде решен справедливо, не се съмнявайте в това.
Ако наш служител се колебае в своите знания при прием на пратка, то ние сме осигурили достатъчно квалифицирани консултанти в Еконт, които да му помогнат и дадат решение. Ще направя нужното да проверим знанията на колегите си, за да получавате наистина добро обслужване и услуга.
Поздрави,
Лора Арсова
Еконт Експрес
|
|