Автор: Rosencho
Дата: 16-06-10 21:52
Наложи се да се смени горния дисплей на апарата ми-Д80. Свързах се със сервиза на ПРОФАЙЛД ООД. Оказа се, че имат наличен дисплей и не се налага да поръчвам и да чакам доставка. И така, днес сутринта отидох да занеса апарата. Естествено се поинтересувах колко време ще отнеме ремонта. Господин Петков, който приемаше апарата ми каза, че той ще се занимава с него и може да стане за един ден, но с приоритет са гаранционните ремонти и най-вероятно ще е готов в началото на другата седмица. Сервиз, нали знаете, свикнали сме, че на такова място се чака и се молиш всичко да е наред след това. Бях изкушен да си тръгна и да занеса апарата в понеделник, ако тогава са по-свободни за да мога да си снимам през това време. Но все пак реших да го оставя. Часът беше 9:36. След това отидох на работа. Чудото се случи в 12 без 10. Получих обаждане от г-н Петков, че апарата е готов. Приех го хладнокръвно и му благодарих. И тогава се зачудих дали не сънувам и възможно ли е това. Та аз, никому неизвестният клиент, се намирам в България. Бързо се окопитих и със страх да не се събудя скочих в колата и с газ до дупка (но в рамките на ограниченията) се изстрелях към сервиза. Там г-н Петков ми връчи апарата, тествах го набързо, платих си ремонта, благодарих му и си тръгнах. Сигурно ще си кажете “ Е какво пък толкова-един прост дисплей “. За мен беше ясно, че такъв ремонт е елементарен за специалист, който се занимава с това (нали съм инженерче все пак), но скоростта ме изуми. Само 3 часа след оставянето на апарата в сервиза вече го държах отремонтиран в ръцете си. Та моля Ви ощипете ме, ако това е сън, въпреки че ми харесва.
Публикацията е редактирана (16-06-10 22:01)
|
|