Автор: steeens
Дата: 29-11-09 17:43
Пешо написа:
> Мара, а ако искаш да покажеш релефа на боята какво правим с
> тази дневна дифузна светлина.
>
> Викаш сама си контролираш печата. Ако печаташ в къши на
> плювалника да. Но ако печаташ офсетно 30000 броя каталози
> заедно с други автори какво правим??? Снимаме и се кръстим
> този дето цветоотделя и печатара да знаят какво си имал предвид
> с дифузна дневна светлина и това синьо аджеба кое синьо е
> точно. Затова за измисли хората еталонни тблици, не само с
> бяло, сиво и черно, а със стойности по CMYK, RGB, Различни
> скали и плътности.
>
> Не е ли хватката да си подготвим изходния материал така, че да
> улесним максимлно всички последваши стъпки, било то в
> обработката на компютъра или последваш печат. Защо да губим
> време пред ПЦ-то като мног от проблемите могат да се решат при
> снимането.
>
> Ще кажете защо??? Пуцай с дигиталката и после сглобявай в
> шопата рамки ..
>
> Щото не са ви искали диапозитиви заедно с отпечатаните
> изображедия,което е доста
> честа практика в доста галерии на запад.
>
> Но да не навлизаме в занаятчийската част на фотографията. Тука
> всички са ТВОРЦИ. Да ам за да излезне АРТЪ-а така, като сте го
> видяли си трябва и занаятчийство.
>
>
> Публикацията е редактирана (29-11-09 16:43)
Пешо, сигурно ще се изненадаш ако ти кажа как са правили репродукция на Мона Лиза.Не всички картини имат релеф на боята, та понякога и директната слънчева светлина е добро решение.
Мара!
Публикацията е редактирана (29-11-09 17:45)
|
|