Автор: taricate
Дата: 30-07-09 22:09
artm,
трябва да направиш няколко неща:
-Това, че продавача НЕ отговаря, е в твоя полза.
ВЕДНАГА пускаш жалба в PayPal, с подробно описание на проблема и ПОДЧЕРТАВАШ, че не можеш да се свържеш с продавача.
Правиш снимка на обектива(заедно с опаковката и баркодовете на пощата/ите) и описваш какво не му е наред - ако се наложи ще я прикачиш.
След като се задейства жалбата, ще има определено време (20-30 дни) за отговор от отсрещната страна.
Добрия вариант е продавачът да не ти отговри - автоматически ти връщат парите след изтичане на срока на жалбата.
По-сложния вариант е, ако ти отговори - пишеш пак през Paypal, че му връщаш стоката, понеже е неизправна и НЕ ОТГОВАРЯ на описанието от търга.
През това време жалба ескалира в основателна претенция от твоя страна и ще чакаш отговор и решение/действие от негова страна.
Действай сега... ако трябва пиши пак, да мислим варианти !
Добре ще е да е написана правилно на english !
Успех !!!
Публикацията е редактирана (30-07-09 22:11)
|
|