Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 
 моля за съвет
Автор: haidyshki   
Дата:   05-06-09 19:37

Здравейте на всички.Аз съм супер начинаещ и ще бъда благодарен на всички които ме посъветват как да направя по хубав портрет.Технката е Сanon Powershot A 630.Знам че не мога да искам много от апарата [smile] но колкото може.

Отговори на това съобщение
 Re: моля за съвет
Автор: Davidoff   
Дата:   05-06-09 19:43

Светлина, модел, поза, настроение, емоция, фон, внушение, гледна точка, светлина. Нещо такова.
Светлината споменах ли я [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re: моля за съвет
Автор: haidyshki   
Дата:   05-06-09 19:47

Благодаря ти.Модела не мога да го изберам и фона кой знае колко.Интересува ме технически как да го направя по добре.

Отговори на това съобщение
 Re: моля за съвет
Автор: rhyan   
Дата:   05-06-09 19:58

Ами зависи къде снимаш - на закрито или на открито.
Ако си на открито и е много силно слънцето нямаш кой знае какъв избор - отворена бленда и висока скорост.
Отворената бленда размазва фона зад обекта на фокус, но с въпросния фотоапарат може да не е чак така силно изразено.
Дори на вън може да ползваш светкавица за да запълниш сенките по лицето.
Ако снимаш със светкавица на закрито можеш да я намалиш да не блести прекалено силно, или да държиш бял лист пред нея докато снимаш, за да няма изгорели места по лицето на модела.
Останалото го налучкай сам.

Отговори на това съобщение
 Re: моля за съвет
Автор: Davidoff   
Дата:   05-06-09 20:24