Автор: esox_hunter
Дата: 25-04-08 01:48
Не знам кой крив кой прав в дадения спор, но като прочетох темата в мен изникна въпроса:
Как от фирмата (Фото Павилион) установиха категорично, че клента е повредил апарата?, сядал върху него или каквото и да е там Клиента твърди друго и ако е уверен в това, което твърди не трябва да се отказва да си търси правата, в случая при Комисията за защита на потребителя, независимо от това, че от фирмата по горе пишат и го съветват да не го прави
Доколкото си спомням при такива ситуации комисията вика експерт, който дава мнение. Ако не се докаже категорично, че клиента е виновен и апарата е в гаранция, ремонта е за сметка на търговеца и обратното, ако се докаже, че клиента си е виновен губи гаранционни права и се оправя сам.
Минавал съм по подобен път за една стока и проблема се реши в моя полза...всички експерти включая и експерта на търговеца, който бе допуснат с мое любезно съгласие се изказаха в моя полза. Трябва да кажа, че комисията тогава си свърши перфектно работата.
Пак казвам не знам кой крив кой прав в случая, чувал съм добри мнения за павилиона, а и аз съм пазарувал от там, но ако някой се чувства ощетен е добре да си знае и търси правата.
Пожелавам и на двете страни успешно решаване на казуса.
|
|