Автор: ixus
Дата: 23-01-13 17:10
Никога повече VIVACOM .Какво ми се случи:
Значи, след изтичане на договора отивам да го прекратя , попълваме всичко и ми казват да отида след месец на 6.12.2012г. да върна рутера и ТВ приемника. Отивам на датата ,връщам им работите и получавам съответния документ ,че съм върнал всичко и си мисля ,че всичко е приключило. Да ,ама не !Началото на януари получавам сметка 190 лв. -Неустойка за невърнато оборудване ,140лв. за приемник и 50лв. за рутер. Отивам в магазина с документа ,на който пише ,че съм върнал оборудването и им искам обяснение. "Няма проблем ,сигурно не е влязло в системата" Сканираха го и "до 48 часа ще се изчисти". Днес ,моля ви се, получавам сметка за 190лв. "Неустойка за невърнато оборудване"
без никакви обяснения. Утре трябва да си загубя деня да ходя по Потребители и адвокати. И това при положение ,че съм им клиент повече от 7 години.За интернет ,ТВ. и 3-4 карти съм им наринал повече от 3000лв. Направо неудомявам каква е тази наглост и какво е това ръководство ,което си позволява лукса да отблъсква по този начин клиентите си! Нали сега ще откажа минум 100 души евентуални клиенти само чрез Фото Форума и Фейса.
|
|