Автор: JohnyWalker
Дата: 21-05-12 17:06
Преди да ви разкажа за моето "малко" приключение, искам да отбележа, че бях много развълнуван от факта, че Сони пуснаха
техника под наем.
Среща 1:
И така един ден решавам, че искам да тествам "голямата" свткавица за Некс 5н. Отивам в Сони центъра в ЦУМ, няколко дни след официалния старт, за да си запазя светкавицата за деня, в който трябваше да снимам.
Влизам в магазина и се започва:
Аз: - Искам свекавицата за Некс 5Н под наем за 1 ден и идвам да я запазя за след 3 седмици!
СЦ: - Не може, да се запазва техника! Идвате на място и ако има ви я даваме.
Аз; - Ама аз искам да си платя целия наем и да знам, че си е за мен.
СЦ: - Не може, представете си, че някой дойде и иска да я вземе за 5 дни! (демек ще се прецакат ако ми я запазят за 1 ден)
Недоумяващ какво ми се случва си тръгвам, на вратата ме спират с думите:
СЦ: - Изчакайте да питам шефа дали ще разреши.
След разговор с шефа, се оказва, че няма проблем да я запазя. Започват обработка на документи, снимане на лична карта и т.н.
След 50 минути висене от крак на крак, успяха да попълнят всичко и да ми приберат 10лв наем. Като ме увериха че в деня за взимането няма да ме бавят толкова, само взимам и си тръгвам. Дадоха ми фактура на мое име, понеже ако е на фирма било многоооо сложно, и аз си тръгнах ядосан, мислех да напиша тази статия, но все пак си казах: Всяко начало е трудно хората не са в час, ще свикнат.
Среща 2:
Идва денят Х, отивам сутринта да си взема флаша, подавам фактурата и получавам:
СЦ: - За какво ще я ползвате?!
Аз: - Моля?
СЦ: - За какав апарат питам?
Аз: - Сони Некс 5Н
СЦ: - Ние нямаме такава светкавица! Запазили сме ви Флаш за Некс 7
Аз: - WTF?! В фактурата пише модел за Некс 5
СЦ: - Казах ви, не предлагаме такаъв флаш! Никога не сме имали!
Аз: - Погледнете си брошурата и ще видите че не си измислям, дори цена сте сложили!
СЦ: - Мдааа, прав сте, има я в брошурата, НО ние не я предлагаме, никога не сме ... бла бла...
Тук вече чашата на търпението ми преля и от тук се появи и статията която четете.
В една "бяла" държава бих им поискал Некс 7 да ми дадат заедно с флаша, но тук дори не си и помислих да им предложа този вариант защото бързах, а нещата отиваха към проточване и звънене на Шефа!
Та като казах Шефа, служителя отново започна да звъни на Шефа, да решат проблема. Оказа се че имат 1 бройка в Сердика мол, за продажба, но щели да я изтеглят и да я дават под наем. За целта аз трябваше да отида до Сердика да си я взема (за най-бързо). Съгласих се, имах ли избор, започна ново попълване на документи.
След 40минути бяха готови и аз отлетях към Мола да си взема безценната светкавица. (Там поне бяха по-бързи).
Среща 3:
На другия ден рано рано съм в магазина да си върна светкавицата. Така и не снимах с нея, защото ми се повреди Некса, но това е друга тема, а и вече нямах никакво желание, да ползвам Сони продукти.
Служителя поогледа светкавицата (без да я пробва дори) подаде ми едно листче да се подпиша (АЗ) че съм върнал техниката, прибра си флаша и листчето и каза: ОК! Поисках им да ми направят поне копие, той ме изгледа странно "за какво ли ти е".
На тръгване ми каза: Ама Вие можехте да я ползвате до довечера!
А пък аз си мислех, че наема е от час до час, не ми се мисли, ако бях я върнал вечерата, какви ли разправии и звънене на Шефа щяха да са.
В заключение искам да кажа, че проблема е в организацията. Не може 3 седмици след като давате техника, да не сте си оправили Договора за наем и подписите да продължавате да ги печатите най-отгоре на последния празен лист! Не може да взимате техниката и да не дадете никакъв документ, че сте я приели в работещ вид. Или да не знаете какво предлагате под наем.
Така че ако ще взимате техника под наем, въоръжете се с търпение и най-добре трикрако столче докато чакате. Успех, ще ви трябва.
|
|