Автор: ecobo
Дата: 07-04-10 21:36
Това е интересна тема
На мен ми е писнало да гледам снимки на Аркурс по брошури и билбордове. Направо ми се драйфа вече.
Скоро бях на един конкурс за обществена поръчка - брошури. Естествено, бях си калкулирал всички необходими снимки, до една мои, авторски - уникати, плюс няколко на един приятел - също уникати. Напливът от кандидати беше голям, а поръчката беше спечелена от известна столична фирма, за която отдавна бях чувал, че са професионалисти в печеленето на обществени поръчки. Та, въпросните хора направиха много тънка оферта, благодарение на сток-кадри от Шатърсток. В резултат - дестинациите, които рекламират, са представени с по 2-3-4 автентични снимки (от 40-50), всичко останало е халтура а-ла Аркурс - снимки, които се виждат всекидневно навсякъде около нас. Иначе брошурите са добре откъм дизайн, ама да рекламираш Слънчев бряг със същата снимка, с която се рекламира Кипър, Гърция, Турция, Малдивите и Доминикана ми изглежда леко тъпо.
Само на туристическата борса в София имаше 3 брошури от различни държави с една и съща снимка на корицата - на Аркурс.
Тааа, проблема не е нито в агенциите, нито във фотографите, които продават там. Проблемът е на рекламодателите.
|
|