Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: Императорът.   
Дата:   14-12-08 11:48

[/urlhttp://www.investor.bg/?cat=5&id=73107]

Вече е ясно - софиянци (основно младостчани) ще се возят на най-скъпото метро в светът... 103 000 кинта на линеен метър...

То бива-бива крадене, ама това вече е наглост - поради липса на по-силна дума. Ако от Европа разберат как се харчат парите на данъкоплатците...

Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: equinox   
Дата:   14-12-08 11:55

Защо си мислиш, че не знаят? [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: Императорът.   
Дата:   14-12-08 12:01

ето линкът пак, че в първото мнение не излязъл...


Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: georgi969   
Дата:   14-12-08 12:14

Ми те и магистралите ни са доста скъпички.

Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: Нереален   
Дата:   14-12-08 12:22

А АЕЦ Белене, пък на какви пари ще се върже..

Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: asahi   
Дата:   14-12-08 12:27

Ще извиняваш, ама работиш произволно с числата. Не можеш да сравняваш цени за изграждане на съоръжения без да правиш разлика между тях. Има надземни, подземни участъци, различни дълбочини и технологии, допълнителни съоръжения, метростанции с инфраструктура към тях, гаражи. Не че покрай метрото не може да изникне и един МОЛ.
Не на последно място цени на строителни дейности и обекти трябва да се сравняват за времето на строежа и пуска. Вчера нещо може да е построено (примерно) за 100 лева, но едва ли ще намериш някой, който ще се навие да го завърши след 3 години на същата цена.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Императорът.   
Дата:   14-12-08 12:57

Приятелю Асахи - като помисля колко стотици километри (че и хиляди може би) има в големите мегаполиси по светът, ако им излизаше по толкова сухо, въпросните градове да са потънали в дългове да 3 800 години напред.

НЕ МОЖЕ линеен метър метро да струва колкото тристаен апартамент в елитен квартал, пък ако ще метростанциите да са позлатени !!!

Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: asahi   
Дата:   14-12-08 12:59

Май сравняваш домати с ябълки.

Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: Императорът.   
Дата:   14-12-08 13:49

Искаш да речеш, че 1 метър глупав тунел струва 51500 кинта ли?

Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: asahi   
Дата:   14-12-08 14:13

Не знам за какъв точно тунел става дума. Ако можеш да го копнеш за по-малко - предлагай и копай.

Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: mayflowerbg   
Дата:   14-12-08 14:28

[smilie10]

К'ви тунели, бе мен?

[smilie18]

Объркал си метрото. Т'ва у Софето си е подпаважен трамвай.

Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: 6traka4a   
Дата:   14-12-08 14:38

Има един японец от тези, които строят метрото, с когото играех бадминтон... Питах го кога ще е готово най-после. Отговорът беше: "I dont't know... It's confidential..." [smilie8]

Та така -- за какво да бързат хората? Като построят метрото, после какво ще правят? Ще отидат да строят в някоя нормална страна ли? И ще им плащат същите пари?
[smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: Vinsent   
Дата:   14-12-08 14:51

Сигурно е свързано със съответната далавера, защото иначе не може, ама метрото наистина е необходимо. Доказано е, че за град над 1 мил то е вече целесъобразно. Който не е ползвал метро в другите страни и голями градове не знае какво удобство е!
Преди няколко дни с един приятел говорехме. Ще си купува апартамент. Стремежът му е - позициониране около сегашни или бъдещи метроспирки.[smile]


Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: 6traka4a   
Дата:   14-12-08 14:58

Естествено, че е необходимо -- всеки ден почти го ползвам и знам колко хубаво нещо е...

Просто япончетата са ударили кьоравото и не им се тръгва от "Страната на киселото мляко" [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: autosvet   
Дата:   14-12-08 15:00

И голяма част от скъпата част ни е дарение от същите японци. Ари стига сме се правели на "по-католици" защото на селтикс пипъл от западна София им е много кеф за 10 минути да са на центъра.
Дрънкензи бирен [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: 6traka4a   
Дата:   14-12-08 15:06

Мда, както Ницше казва -- "Най-лесно се взима докато се дава" (цитат по памет) [smilie5]



Публикацията е редактирана (14-12-08 15:08)

Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: asahi   
Дата:   14-12-08 15:06

Догодина като закачим и Перник глей кво става!

Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: e-mil   
Дата:   14-12-08 15:07

Императоре,
наистина обръщаш нещата както ти е изгодно. Първо смяташ парите само на метраж,
после рече че цената е за изпълнение на метро,
накрая рече "един глупав тунел".
Между метро и тунел има бая разлика.

1. В текста пише, че освен тия 2150 метра има и две метростанции + подземен паркинг.
2. В чуждите градове дето даваш за пример имат подземна инфраструктура от време оно. Като прокопаят нов тунел само свързват кабелите с подстанциите. Тук всичко се прави наново.
3. Не знам да има толкова много градове с метро дето като копнеш за клозет, излизат зидове и керамика на 3000 години. Вероятно са си заложили и почти сигурните закъснения, които ще оскъпят строежа.

Не че не са си сложили и нещо отгоре, както казва Асахи, ама дотук сметките ти са бакалски.

Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: Vinsent   
Дата:   14-12-08 15:11

asahi написа:

> Догодина като закачим и Перник глей кво става!

Ааааа, Перник не може! [smile]
После какво ще правят най-бързите коли в света - пернишките голфове? [smilie2]
[smilie18] [smilie18] [smilie18]


Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: 6traka4a   
Дата:   14-12-08 15:14

Ще закачат Перник, когато построят магистрала "Люлин" -- до 10 години може и да стане -- ако ЕК ни пусне кранчето отново [smilie25]

Другият вариант за закачване на Перник е с влакчета до спирка "Вардар" и оттам -- хоп у центару[smile]

Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: equinox   
Дата:   14-12-08 15:40

Виждали ли сте картите от градоустройственият план на София?

http://www.sofproect.com/maps.aspx

http://gis-sofia.bg/ А това до някъде допълва информацията - съдържаща данни за кадастралните и устройствените планове за територията на София, както и други географски данни.

Просто си падам по карти... [smilie8][smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: e-mil   
Дата:   14-12-08 15:48

Ето малко цени за сравнение.

Будапеща през 1996
7,3 км подземна за 514 милиона екю (предшественика на еврото). Излиза около 138 милиона лв на километър (при курс 1:1,96)
Е, отсечката е с 10 станции, но пък и цената е отпреди 12 години.

Ню Йорк през 1998
Искана цена за надземна станция - 100 милиона долара. Впоследствие я намалили на 90 милиона, като събрали пари от държавни, общински и частни фондове.
Започнали я през 1999 и завършили през 2004 за 110 милиона. [smilie5]
И това е само една спирка с някаква инфраструктура към нея.

Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: e-mil   
Дата:   14-12-08 15:52

equinox
и аз си падам по карти. [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: №1 в светът сме... за злочестина...
Автор: equinox   
Дата:   14-12-08 15:56

Произвол на оценители оскъпявал столичното метро

Да не забравяме и този фактор. Една от главните причини Околовръстното да е толкова скъпо и да се прави бавно. Раздадени на времето на безценица общински имоти сега струват хиляди пъти повече и забавят строителството.


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Императорът.   
Дата:   14-12-08 17:37

Благодаря, Емиле - сега ми стана ясна истинската причина за световната икономическа криза - строежът на метра в големите градове... [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18]
Интересно ще е да потърсим инфо колко е дължината на метрата в Ню Йорк или Москва или Париж или Лондон или Мексико сити, и оттам да сметнем цената им... със сигурност ще е много милиарди.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.