Автор: PhotoBo
Дата: 23-08-15 15:54
Така. Имам един приятел, не купува от другаде освен от амазон. Супер доволен е, няма вяра на търговци от ибей и що е техника, било фотографска или не - все Амазон-а избира. Аз не съм така! От Амазон(UK) до сега съм купувал един блендер, една пералня, детско столче за кола и един единствен обектив. И понеже темата касае покупка на стъкло от там, ще се самоцитирам, за да разкажа какво се случи:
...поръчах Nikkor 85/1.8G от Амазон, по-скоро от партньор на Амазон, за който те гарантират. Обектива дойде, работи, няма ядове, фокуса кове, ненормално остър, прекрасен дефокус... нищо, че е китайски. Обаче с него не ми дойде гаранционна карта. Дойде само инструкция, която казва, че в случай на проблем трябва да изпратя или посетя оторизиран сервиз на Никон, където да представя гаранционна карта и касова бележка за покупката, за да бъде отстранен проблема безплатно. Писах в чата на Амазон и те ми казаха, че мога спокойно да върна обектива или да пиша на продавача за съдействие. Е писах му, но вече 5-ти ден нямам отговор.
Задействах политиха за връщане, ппринтирах лейбъли, товарителници...бях се решил да го връщам. От тук-от там разни хора ме надъхаха да си го оставя, заради всичко хубаво в бройката на която попаднах и реших да се вслушам. И до ден днешен работи просто перфектно, няма дерт, но нека се има предвид неприятната случка и горчивия спомен, който остави в мен тази покупка. Та съвета ми е да се внимава при подобен род покупки или най-малко да се провери всеки детайл, за да няма неприятни изненади. Това с ДДС-то, мито и т.н. от САЩ вече са го споменали. Успех!
Публикацията е редактирана (23-08-15 20:33)
|
|