Автор: chukov
Дата: 28-11-14 14:19
Отварям темата за да споделя пресен опит :-)
Решавам, че ще купувам на приятел новото панасониче LX100
Става дума за поръчка от около 1650 лева общо. Културна сумичка.
Намаления не търся, само бърза и адекватна услуга
Действията се развиват в два фотомагазина, които условно ще нарека Фотообобщение и Фотоколиба
По препоръка от бъдещия собственик на панасоничето звъня първо във Фотообобщение и по телефона казвам, че искам LX100 с чантичка и резервна батерия. От там по вероятно обективни причини ме насочват да се обадя в техния онлайн магазин. Звънвам и казвам какво искам. Отговаря ми младо момиче и ме насочва към сайта, от който да си избера конкретно продуктите, които искам да закупя. Отговарям, че нямам време и възможност в момента да търся в сайта, да намеря типа батерия за панасоничето (което се оказа нелесна задача след като я намам пред очите си) и затова моля да ми предложат, дори и не веднага. Просто да окомплектоват апаратчето с резервна батерия и чантичка, която подхожда на габарита му. Не ме вълнива цената. Получавам отговор с поучителен тон, че така не става и трябва да си отворя нета, да потърся в гугъл каква е батерията, да я намеря на техния сайт и да си наглася поръчката от там.
В конкретния лучай, обаче, време и възможност за ровене нямам.
Няколко милисекунди преди края вече ме бяха загубили като клиент за конкретната поръчка. Казах "Добре, благодаря и затворих.
Звъня във Фотоколиба. Изреждам какво искам и любезно момче ми приема поръчката, предлага ми чантичка и вариант за резервна батерия. Продиктувам данните за доставка и всичко е 6.
Защо пиша това.
Често оставяме мнения от коя верига магазини сме доволни и от коя не. Аз познавам добре и Фотоколиба и Фотообобщение. Харесвам и уважавам и двата магазина. На всички свои курсисти (водя курс по фотография) обяснявам да си закупуват техниката от там, а не от Техноград или Технопазар, подкрепяйки по този начин магазините, които продават само фототехника.
Човекът, за когото купувам техниката, е сериозно платежоспособен. Спестих му подробностите как са ме отрязали във Фотообобщение, за да не спре изобщо да пазарува от там той и всичките му платежоспособни приятели.
Заради една немотивирана или вероятно в закъснял цикъл служителка Фотообобщение може да загуби повече, отколкото всичките му останали добросъвестни служители са привлекли с безупречната си работа и отношение към клиента.
Ако колегите от Фотообобщение се припознаят в тоя пост -> моля, обърнете ѝ внимание.
Не заслужавате човек да остане с грешно впечатление за вас, само защото за първи път ви потърсва и уцелва нелюбезно отношение.
|
|