Автор: nomadsl
Дата: 26-11-14 11:11
Рядко пиша в подобни теми, но сега ще го направя.
Представете си симетрична обратна обява:
Фотограф търси дискотека в Бургас!
Но за какво я търси? За да танцува? За да се напие с приятели? За да се изпикае? За да снима нещо там? Какво да снима? От любопитство?
Логично е в една обява да присъства целият обем необходима информация за да може да се създаде информирано мнение без допълнителни излишни обаждания. Ще кажете - обадете се и питайте... Защо? В горния пример трябва ли всички управители на заведения да се обаждат и да питат?
Един фотограф може да е необходим на една дискотека по много причини. Инцидентно да заснеме репортаж от събитие, системно да заснема събития, да направи интериорни фотоси, да направи екстериорни фотоси, да направи фотография за рекламен билборд, да направи портрети на управителите и служителите за сайт или брошура. И прочие и прочие. И забележете, тук не става въпрос за цени.
Вместо тази необходима информация, обаче, присъства едно ограничение - със собствена техника. Кому е нужно това ограничение - техниката може да е собствена, лизингована или наемна. Това важно ли е? Когато си купувате билет за самолет, интересува ли ви дали той е собственост на авиокомпанията или е нает? А при автобусен превоз - чий е автобуса? Дори при зъболекар, питате ли дали машината и апаратите са негови или не?
Чудя се при толкова теми в тази област защо все още няма обратна връзка?
|
|