Автор: MrD
Дата: 30-09-11 16:55
Винаги продавачите са в играта с върнатите стоки. Давам пример със себе си от Техномаркет.
Купувам TV за детската стая, отивам удома - късаме опаковките и т.н., децата се кефят. Пускаме го и всичко си е ОК, обаче след 1 час се изключва сам, ние го включваме, а той пак се изключва и пак, и пак, и пак. Отивам в Техномаркет и обяснявам проблема - пускаме TV-то и гледаме и всичко уж е добре и чакаме, и чакаме и таман ме убеждават, че всичко си е супер и хоп TV-то се изгаси. Рестарт, репляс, редрън и продавача вика - остави го и вземи нов - обаче трябва да е същият защото си скъсал опаковката. И аз питам ами да донеса и другите атрибути там които бяха и той ми отговаря: Остави си ги, вземи само другата бройка. И аз питам: Ам какво ще го правите този TV; отговор: Ти това не го мисли, ние си знаем.
Отговора знаете ли какъв е: Чакаме следващата "будала", която няма да се усети да им го върне, ще минат 7 дни и след това да ходи по сервизи. Ей това е реалността в БГ, така се продава. А видно беше, че момченцето от Техномаркет знаеше, че тази бройка е дефектна, откъде ли ......
Сами си отговорете ...!
|
|