Семинар "Как да направим пари със сватбена фотография" с Вальо Нановски



Валентин Нановски представя семинар "Как да направим пари със сватбена фотография" - 3 части

 

Този тридневен курс е разработен с цел да ви запознае със спецификите и тънкостите на бизнеса на сватбената фотография, така както книгите, списанията, колегите и конкурентите ви няма да ви ги представят. Курсът е интензивен и съдържа многобройни идеи и практически напътствия за разрешаването на много от наболялите проблеми, стоящи пред съвременния сватбен фотограф, както в България, така и навсякъде по света. Той е пряка и бързо възвращаема инвестиция във вашия собствен фотографски бизнес.

 

Вальо Нановски е бутиков сватбен фотограф, който живее и работи в Щатите. Снима из цялото Североизточно крайбрежие и по множество дестинационни сватби. Компанията му Valdorama (www.valdorama.com), е добре позната на Американския пазар и се отличава с оформен и силно подчертан собствен стил. В работата си той взаимства елементи от разнообразни жанрове. Бизнесът му процъфтява. Награждаван е многократно в американски и международни фотографски конкурси.

След успеха на семинара през януари 2012, имаме удоволствието да ви представим Вальо, още веднъж това лято, с още по-добър семинар, полезeн за всички сватбени фотографи, без значение от опита им и годините.

Семинарите от всички дни са придружени с електронни версии на презентациите, както и файл с коментари от самия Вальо, на снимките, които ще се правят на фотосесията през втория ден.

Коментари на участниците от зимния семинар този януари:

Неделчо Великов: Още веднъж се убедих, че човек колкото повече научава, толкова повече осъзнава колко още има да се учи! Много колегиален семинар!
Димитър Марков: О, да! Тук има фотограф! Поздравления!!!!
Стоян Навущанов Фотография: Вал даде ценни съвети, наистина готин семинар!
Владимир Добрянски: Супер семинар беше !!!
Петър Иванов: Подкрепям Влади и Стоян - семинарът беше полезен и си изкарахме страхотно!

 

пано  пано  пано

 

 

пано  пано  пано

 

 

пано  пано  пано

 

 

пано  пано  пано

 

 

Семинарът ще се проведе в три части.

ден първи - 11.07.2012 г. от 13:00 ч.

ден втори - 12.07.2012 г. от 13:00 ч.

ден трети - 13.07.2012 г. от 13:00 ч.

 

Място на провеждане : Фото Форум Студио (виж на картата)

Цени за записване : за един ден 250лв крайна цена, за два дни 450 лв, а за трите пълни дни 600 лв крайна цена.

За записване и капариране до 1.07.2012 г. включително ползвате 10% отстъпка от цените.

Записване: 0888 253223, alexander@photo-forum.net

За въпроси и връзка с лектора: valdoramaphoto@yahoo.com

 

Програма:

Ден 1 - Бизнес в сватбената фотография

Как да се продадем и да направим пари – работещи техники за мениджмънт в сватбената фотография

 

  • Как да подходим в началото. Личностни качества и бизнес умения. Кои хора стават успешни сватбени фотографи.
    Failure is NOT an option.
  • Инвестиции за начинаещи. Техниката. в какво да инвестираме в началото и какво да добавяме постепенно. На какво да акцентираме в рекламата. Ефективни планове и стратегии съобразени с бюджет и разрастване на бизнеса.
  • Белезите на страхотното портфолио. Как и откъде да съберем снимки – количествено и качествено.
  • Branding, Branding, Branding! ....Казах ли branding!? Първоначалният контакт с всички и обаянието на невероятната визитка.
  • Какво трябва да има задължително в уеб сайта – и какво да няма. Какво определя концепцията, дизайна и съдържанието на уеб сайта на сватбения фотограф. Стратегии за използване на видео - кога, как, при какви условия. Как трябва да е представено портфолиото за максимум WOW ефект.
  • Кое е по-важно – SEO или networking.
    Връзки с хора и фирми от сватбения бизнес – как да ги привлечем, какво да им предложим, как да ги запазим, да генерираме още като тях и от какво да се пазим.
  • Връзки с други фотографи – очаквания, подход, стратегии. Преподаване
  • Кое работи най-добре в социалните мрежи.
  • От дума на дума - защо неплатената реклама е най-добрата.
  • Типове клиенти.
    Как да филтрираме някои и да запазваме най-добрите клиенти за себе си.
  • Тънкости в ценообразуването. Типове пазари и типове ценообразуване. Как да допаднем на булката.
  • Защо намаленията и промоциите НЕ работят в елитната сватбена фотография.
  • Първи контакти с булката. Размяна на имейли / съобщения. Никой няма нужда от нови търговци, чукащи на вратата, но всеки би приел нов приятел.
  • Съдържание на имейлите. Телефонни разговори. Умението да кажем “НЕ” на клиента. Насрочване на среща.
  • Среща с клиента. Как хората ни преценяват и колко е важно да говорим без думи. Фината разлика между “пакети” и “колекции”, между “цена” и “инвестиция”. “Perceived Value” и как можем да вдигнем цената си неколкократно без да споменаваме нищо. Място на срещата. Обстановка. Време и времетраене на срещата. Как да се държим. Кой говори и кой слуша. За какво да говорим и какво да избягваме да споменаваме. Кога в разговора се говори за пари и какво точно се казва.
  • Видове маркетингови материали, мостри, брошури.
  • Насрочване на сватбата.
    Условия, особености, външен вид, подбор на език и съдържание на договора за сватбена фотография.
  • Предсватбената сесия и как да ентусиазираме клиентите за нула време.
  • Деня на сватбата и как се печелят още клиенти.
    Албуми за гости, специализирани визитки и тих маркетинг.
  • Силата на сватбения албум и как да извлечем максимална полза от него. Какво да сложим в албума и какво да оставим настрани. Как се разказва сватбената история по най-ефективен начин. Дизайн на албума.
  • Ползата от луксозната опаковка.
  • Стратегии за генериране на допълнителен доход и спечелване на още булки след сватбата.
  • Бизнес план и стратегии за следващата година.

 

Ден 2 - Креативност

WOW факторът – Как да грабнем сърцата на булките

 

  • Елементи на силната сватбена снимка.
    Фотографът-психолог  и силата на човешката емоция.
    Как да строим и композираме за да комуникираме ефективно. Арт Улф и значението му за сватбената фотография. Графика и графични елементи в сватбената фотография. Движение и статичност. Какво най-много въздейства на хората.
  • Смесване на жанрове, стилове и подходи. Изграждане на уникален стил. Преодоляване на предизвикателствата от комбинирането на няколко жанра.
  • Локация и часово време. Къде снимаме и къде маркетираме – ефектът на непознатото върху публиката.
  • Подготовка за снимане.
    Знайте наизуст второто си “аз” и не споменавайте нищо на клиента на тая тема. It’s all about the client. Разговор и опознаване на клиента. Разпознаване на силните черти на клиента и изолиране на недостатъците. За какво да внимаваме – как помага искреният разговор с жената.
    Запознаване с мястото на фото сесията.
    Генериране на конкретни идеи за фото сесията. Банката на вдъхновението и силата на 5-щриховата карикатура.
    Какво да сложим в чантата. Защо стъклата и апаратите ми са скъпи.  Значението на качествената техника.
  • В деня на снимките. Формулата 60/40.
    Анатомия на фотосесията и подход към булката.
    Присъствие на странични хора – кога, къде, кой, колко човека, за колко време.
    Професионалният грим.
    Мръсната дума “позиране”.  Как да генерираме нужната емоция и излъчване.
    Превизуализиране на снимката. Евтини и/или безплатни подръчни средства за правене на нещо от нищо. Да се научиме да забелязваме нещата. Макгайвър.
  • “Леле майко, тоя е фотограф е ОТКАЧЕН, АБСОЛЮТНО НЕВЕРОЯТЕН!” ...Да си поиграем със светлините. Сладки трикове с натурална светлина, с една, две или повече допълнителни светлини. Чудото на евтината LED лампа.
    Гелчета, оцветена светлина и звукът от тракането на падащи клиентски ченета.
    Тънкости със задно осветление.
    Кое е най-атрактивно в наличното градско осветление и как да го използваме със замах.
    Триъгълника на светлината.
    Трикове със скорост на снимане и движение.
    Перспектива и ъгъл.
    Минимализъм.
    Снимане през “нещо”. За какво служи ръждясалата тенекия на дупки. Огледала и отражения.
    Магии с вода.
    Ефектът на макрото и как да мажем красиво. Мекота и острота. Създаване на контрасти и комбинации на противоположности. Фотографи от които бат Вал се влияе.
  • Workflow след фото сесията.
    Компютърното снаряжение на бат’ Вал и софтуер. Останалите 40 процента. Огромната добавена стойност на снимката. Разликата между Техномаркет Европа и художествената галерия. За какво хората са склонни да платят много пари.
  • Демонстрации на живо. Фотосесия с модел. Извличане на най-доброто от всяка ситуация.
  • Обратно пред комютъра. Workflow и художествена обработка на снимката. Изчистване на снимката. Защо ме обичат и най-капризните булки. Глем техники за естествено изчистване на лице, подчертаване на силните страни и скриване на недостатъците. Очи, мигли, уста, вежди, кожа, сенки, триизмерност. Цветна температура, черно-бели снимки и мръсни трикове за правене на боя от пръдня. Силата на цвета.

 

От 3 години www.valdorama.com е на първо място на първа страница в Гугъл и никой до момента не е успял да го детронира. Като добавка, само за феновете на Фото Форум това лято организираме и трети ден на семинара, посветен на оптимизация за Интернет търсачки предназначена специално за сватбени фотографи. Темата е уникална, много полезна и Вальо е един от много малкото в цял свят, които могат да ви разкрият на достъпен език тайните и спецификите на това как да оптимизираме сайта си сами и безплатно. Елементарни познания по HTML са препоръчителни – само за този трети ден.

 

Ден 3 - SEO – Оптимизация на уеб сайтове за онлайн търсачки за сватбени фотографи

…Или как да бием конкуренцията и да лъснем на първа страница на Гугъл за минимално кратък срок без да плащаме. Психология, маркетинг и технически познания за успешния фотограф бизнесмен.

 

  • Оптимизацията като широко понятие. Генериране на клиенти от вашия фотографски уеб сайт.
  • Органични и платени резултати. Кое за какво се използва и кое е с по-голяма тежест. Защо платените резултати в крайна сметка могат да бъдат от полза.
  • Кой държи повече от 70% от пазара на онлайн търсенето и накъде да се насочим още от самото начало.
  • Генериране на качествен трафик. Конвертиране на трафика в клиенти. Елементи на конвертиращия уеб сайт. Език, формулировка и персонално отношение. Какво трябва да има във страничката “За нас”.
  • Как се използват Google Places за фотографски цели и сватби.
  • Как се използва Panoramio за фотографски цели и сватби.
  • Стратегии за Фото Форум, Photo.net и други фотографски онлайн форуми.
  • Специализирани сватбени сайтове и как могат да ви помогнат.
  • От дума на дума. Силата на клиентските ревюта. Кои клиенти са най-добри. Кое генерира най-добрите клиенти.
  • За кои фотографи е най-ефективно SEО.
  • Какво е RANKING.
  • Бърз курс по HTML за фотографи оптимизатори – преди да навлезем в дълбините на същинската оптимизация.
  • И каква е в крайна сметка магическата рецепта?
  • Кой е най-важният технически фактор за ранкинга на вашия сайт.
  • 1. Анализиране на нишата ви и намиране на най-подходящи ключови думи за оптимизация. От какво трябва да изхождаме при търсенето на ключови думи. Тактики за намиране на думи.
  • 2. Оптимизация на уеб сайта ви за избраните ключови думи и работа по цялостното ви онлайн присъствие. Социални мрежи, блогове и всичко останало във вашия онлайн маркетинг микс. Коя страница оптимизираме. Значението на вътрешните страници и блоговете. Кои платформи да използваме за блога си и кои да избягваме.
  • 3. HTML = Да, определено. FLASH = Благодаря, не. Кое формира повече от 20% от Интернет трафика към текущия момент.
  • 4. Фактори определящи вашия RANKING. Основни фактори, много важни фактори, важни фактори, не чак толкова важни фактори.
  • 5. Фактори, които могат да ви изхвърлят от класацията. Какво става когато спамиме. Често срещани видове спам.
  • 6. Мръсни трикове за генериране на чисти и качествени линкове.
  • 7. Трикове за генериране на легитимен и балансиран трафик. Алекса.
  • 8. Автоматизиран софтуер за SEO анализ.
  • 9.Примерен SEO анализ на уеб сайт на сватбен фотограф.

 

 

 

пано  пано  пано

 

 

пано  пано  пано

 

 

пано  пано  пано

 

 

пано