Valueable comments
Valueable comments - Weekly Editor's choice
коментар от:
от дата:
Опитай ч/б, квадрат без дясната част ;)
първа    предишна  241  242  243  244  245  [246]  247  248  249  250  251  следваща   последна     
Valueable comments
Comment by:
Date:
Title:
Добра идея, но според мен има прекалено много несъответстващи елементи. Цветовете на балоните не си подхождащ с общата тоналност на снимката.Тези фактури или болнични листове също не са подходящи според мен.Може би някакви нотни листове или табулатури биха били по-добър вариант.На балоните връзките можеха да са канапени или въжени, вместо тези. Селекцията на листовете също е прекалено очевидна. Можеше някой да ги блърнеш малко за да се създаде чувство за пространство, вместо всичките да са на фокус Небето е хубаво като тоналност и форми, но седи някак на пиксели и с артефакти. И може би още малко работа по границата между небето и скалите, там пак се набива на очи прекалено много. Съвсем не искам да се заяждам, както казах хубав е кадъра :)
Comment by:
Date:
Хубав портрет! Бих оставил отдолу да има още от краката за сметка на въздуха отгоре.
Comment by:
Date:
Title:
Резвам я малко отдолу веднага ... ;)
Comment by:
Date:
Title:
Кадъра е хубав, но от обработката има какво да се желае още, може би с по дребна и не толкова натрапчива текстура. По-плавни преходи и повече острота.
Date:
Title:
Кадъра е много приятен като емоция, цветово и като кадриране.Ще се съглася с vladalex, че прекалено отворените бленди губят понякога дълбочина.Мисля, че по-затворена бленда ще донесе повече обем.Текстурата според мен е с много едра зърнистост, което губи от детайла и отново допринася за липса на дълбочина.Мисля, че бих искал да видя кадъра без текстура.Пожелавам все по-красиви творчески търсения. :)
Comment by:
Date:
Title:
Е-е-х, да имаше и парче синьо небе с две-три облачета над тоя разкош:):):)!
Comment by:
Date:
Title:
Teхническото изпълнение е перфектно, но лично мен не ме привлича комбинацията от голо тяло и религиозни, да ги наречем, детайли. И да - жената е една и съща(татуировката). Злато заради техническата страна на нещата.
Comment by:
Date:
Впечатляваща картина, блестящо заснета и много добре предадена в ЧБ! (Единствено зеленината е възпроизведена твърде тъмно, според мен. Вероятно заради използвания *цветен филтър* при конверсията или спектралната чувствителност на имитирания *филм*. Ако такива настройки не са използвани, в тях се крие възможността за различно тонално предаване на цветния оригинал?)
Comment by:
Date:
Title:
Страхотна! Само една малка забележка за отрязаните пръстчета.
Comment by:
Date:
Title:
Хубаво,само водата ми синее повече от колкото трябва!
Comment by:
Date:
Title:
Хубав кадър! Липсва ми малко динамика - малко ми е равен, но е много смислен и затова гласувах с кеф!
Comment by:
Date:
Харесва ми! Бих я флипнал по хоризонтала...! :-)
Comment by:
Date:
Title:
Чудесен портрет и светлина! Може би още мъничко разстояние отгоре...
Comment by:
Date:
Title:
Много красиво място. Колоритът, дълбочината, светлината са чудесни. В композицията не ми харесва, че кулата и лодката с червения покрив са твърде близо до края на кадъра.
Comment by:
Date:
Title:
Хубав портрет, но фонът според мен отвлича вниманието от обекта.
Comment by:
Date:
Красив кадър. Бих пробвала варианти на кадрирането - леко свиване отгоре или отдолу.
Comment by:
Date:
Разкошен кадър, като подминем този ефект на водата тип „турска баня” Сложи на скорост 1/30 и не пипай повече. Само в старата „таблена живопис” по старите ламаринани табла на леглата ги рисуваха така. С уважение към теб,злато за виждането!
Comment by:
Date:
Title:
Харесва ми, ако беше моя, щях мъничко да я резна отляво, но уважавам концепцията на автора.
Comment by:
Date:
Title:
мааалко подходяща обработка и си стаа като от фото папакочев, 30-та година :)
Comment by:
Date:
Красива девойка и хубава техника с която е снимано. Само не разбирам, защо исо 1600, бленда 9 и директна светкавица при тая прекрасна разсеяна светлина наоколо???????????????
първа    предишна  241  242  243  244  245  [246]  247  248  249  250  251  следваща   последна