Автор: Crimble
Дата: 16-06-08 23:02
djogata написа:
> Еми, мисля си, че БГ еър са доста мизерна компания - много
> често закъсняват - заради липсата на достатъчно резервни
> самолети и резервни части - резервните части не се държат на
> склад (сигурно не могат да си го позволят), ами се поръчват чак
> като се счупи нещо.
>
> Като резултат на всичко това всяко разхлабено винтче поражда
> разстройване на трафика за целия ден, защото всеки от техните
> самолети прави поне по 3-4 дестинации на ден - като се забави
> един полет, целия график на полетите, които тази машина е
> трябвало да направи за деня, отиват на кино.
>
> Аз съм пътувал само веднъж с тях - промениха датата на полета,
> без да ме уведомят (дестинация, по която изпълняваха тогава
> полет само веднъж на седмица, но решиха да преместят полета от
> събота в петък), добре, че по някаква причина им погледнах на
> сайта, и видях, че там обявения полет е в петък, не в събота!
>
> Приятели са ми идвали на гости с БГ еър - всеки път закъсняват
> - един път даже се радвахме, че е "само" 2 часа закъснение. Ама
> един път една приятелка трябваше да пристигне в 3 следобяд, а
> вместо това пристигна в 3 през нощта, 12 часа висене на летище
> София. Едно сокче даже не и бяха дали през това време
>
>
> Стари самолети, стар, раздърпан, беден интериор (единственият
> самолет, на който някога съм виждал кръпка на един от
> вътрешните облицовъчни панели, беше Б737 на air.bg)
djogata, никой превозвач няма отношение към посрещачите и да им осигурява сокчета...
Пътувал си веднъж с тях (твои думи), но имаш много "авторитетно" мнение...
Без Коментар...
|
|