Автор: Matheya
Дата: 09-06-08 12:59
Вьзмутена съм!
Накратко- от 3 месеца ям едно и сьщо- омлет по избор ( по меню) в едно смотанко заведение, кьдето се храним на обед от офиса. Този омлет си го плащам , както е В МЕНЮТО 3 месеца .
Изведньж се появява в сметката с по-висока цена и аз естествено питам сервитьорката ЗАЩО.
Е няма да ви казавам какьв панаир настана, поне не в пьлни подробности .
Вместо дакажат , че са решили да си вдигнат цената и толкова, те започват да ми обясняват как по-високата цена е истинската и не е имало случай тя да е била друга.
Идва управителката с въпроса : "Какьв Вие проблема на Вас ???"
След обяснение какво и защо питам се опитват да ме убедят , че 3 месеца сьм яла нещо друго .
Едната сервитьорка, по-простата явно , прави реплика как ми е крив света , а аз им казвам да си оправят кривото меню...
Следват много солени реплики , които си спестявам, пьлна простотия за едни 40 стотинки.
Не разбирам защо думата КЛИЕНТ нищо не им говори на повечето собственици. Сервитьорката проста , ок, но и Собственичката - и тя.
Значи те мофат да си пишат каквито цени искат в сметката и аз нямам право според тях да питам ЗАЩО, а трябва да си платя или изляза.
|
|