Автор: DidiAndreeva
Дата: 09-06-08 15:11
На всеки му идва до гуша понякога, и на клиента и на обслужващия персонал. Така , че по едно "скандалче" от време на време си е напълно в реда на нещата. Но така ме загубиха като клиент и в едно заведение миналата година. Ходих да обядвам редовно , но моето ядене е една салата с един айран, аз не съм виновна , че не мога да изям повече. От целия персонал само един ми сервираше любезно, естествено той си и отнасяше най-добрия бакшиш, за другите беше закръгляне на сметката до следващото левче. И така един ден , след дъжд сядам в градината и чакам.... Мина един , мина втори , аз показах с жест, че не ми е взета поръчката. След почти двайсетминутно чакане станах и отидох на ваншния бар за да помоля бармана да бъда обслужена. Той извика сервитиорьора и аз попитах защо ми се налага да седя толкова време. И отговора беше- Ами ние днес не обслужваме градината , защото пак може да вали! Да отбележа само , че имаше две маси в съседство , където имаше обядващи. Тук аз се ядосах и попитах - след като седят и ми гледат сеира толкова време, защо ниокй не ме предупреди ? Както и да е.... след още почти 20 минути сервитьора ми донесе така дъъъъълго чакана салата, но аз "изтрещях" в този момент, казах - Благодаря за културното обслужване, но тъй като от дългото чакане апетита ми се е запилял някъде ще се откажа от обяда си. Пожелах му лека смяна , станах и си тръгнах, дори не посмя да каже нещо след мен . Признавам си ядосах се, макар да не трябва, но.... Сега вече не съм им клиент, но като гледам накъде вървят нещата скоро и тях няма да ги има. Обядвам в съседното заведения, където те посрещат от входа и постоянно има някой на разположение, то е пълно , а в другото рядко се мярка клиент. Така, че всеки ще си "сърба попарата".... един ден
|
|