Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 Как се прави ремонт за 1 200 000 лв...
Автор: equinox   
Дата:   10-03-08 23:20

Та, преди малко пратихме заедно с един приятел писмо до медиите и Софийската прокуратура. Просто искам да го споделя и с Вас. [smilie5]

В настоящото писмо става въпрос за ремонтът на студентските общежития и по специално за Блок 12 на Технически Университет – София.
Аз съм студент на Технически Университет и бях адски възмутен от представеният материал във вечерните новини на Канал 1 на 07.03.2007. За стаите показани в новините бяха положени специални усилия. Но това са само 2,3 стаи, а останалите? Студентите живеели в лукс. Това може да го каже само човек които не е живял в такова общежитие. В тази пародия на ремонт не бяха ремонтирани основните инсталации в блока противно на това което се каза във материалът на БНТ, а именно водоснабдителната инсталация (много малка част от нея бе подменена), Канализационната инсталация (изобщо не пипната) и електрическата инсталация (която си е старата със старите предпазители, и в която от 5, 6 контакта в стая бяха оставени само 2, 3). Преди около седмица имаше авария в "новата" водоснабдителна инсталация заради която блока стоя 1 ден без вода. Канализацията постоянно се задръства, а електрическата инсталация си е старата, със старите предпазители и контакти, не отговаряща на никое от европейските изисквания и съвсем не сме с отделен електромер в стая. Има някакви табла с електромери но доколкото разбрах скоро няма да влязат в употреба. Преди около 2 седмици блокът стоя над 36 часа без ток. Асансьори