Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 
 ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   01-10-07 16:37

чуда са дали да са фърла на един сааб 9-3, стига с тия спортни брички [smilie5]

м?

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: ukk   
Дата:   01-10-07 16:38

мани го тоя опел, бе [smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   01-10-07 16:41

merci, ама опела си е убава кола :)
па и така с палци долу не помагаш [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: maldito   
Дата:   01-10-07 16:41

па фърли са
ама да си знаеш ,че си фърлил и портфейла у Сааба ..... и забрави за фотоглезотийки [smilie18]



Публикацията е редактирана (01-10-07 16:42)

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: ukk   
Дата:   01-10-07 16:42

ми той Сааб е 80% опел, само дет' ти искат повече кинти за него, това имах предвид [smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   01-10-07 16:43

начи досиа ме убеждавате, че поддръжката му е скъпа?

ма карали ли сте таков и плащали ли сте му чарковете?

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: maldito   
Дата:   01-10-07 16:43

не повече ,а мноууууу повичи кинти
возия има страшна...
ама подръжката щи излизе https://photo-forum.net/joro/emoticons/EmoticonStars.gif
питай да видиш колко му струва един ремък



Публикацията е редактирана (01-10-07 16:45)

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: ukk   
Дата:   01-10-07 16:46

земи си го кабрио варианта - така по-лесно ше се фърлиш [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   01-10-07 16:50

Опел хем му са евтини частите, хем не се чупи много [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   01-10-07 16:50

в момента гледам в сайтове за части и не е по - скъпо от чарколяците на алфа, която ми е друг избор :)

ама вие верно карали ли сте таков или просто някой ви каза?

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: -Julius-   
Дата:   01-10-07 16:51

Казват че Форд била добра кола, само защото немеца измислил и Опел! [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: ukk   
Дата:   01-10-07 16:53

бахти човеко, Алфа... Опел... сега кажи и че пушиш Арда и ...

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   01-10-07 16:54

укк, мноо си тежък бе, брато [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   01-10-07 16:57

ukk написа:

> бахти човеко, Алфа... Опел... сега кажи и че пушиш Арда и ...

браточка, почваш да се държиш несериозно...

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: boni   
Дата:   01-10-07 16:57

Наистина са Опели новите сааби всъщност но кефят:)

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: carl_cox   
Дата:   01-10-07 16:57

navy - мани мани :) у нашия форум се гъзари

тва алфа и опел особено, за нищо ги нямат

AVI - трудно ще намериш неспециалист с компетентно мнение за сааб


Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: boni   
Дата:   01-10-07 16:58

На един подобен му спукахме картера:) Жена беше на волана де...

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   01-10-07 16:59

carl_cox - аз специалисти достатъчно имам наоколо :)
ама специалиста гледа различно на колата от нормалния потребител - демек питах дали някой не е карал едно таково саабче и кво мисли за него :)

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   01-10-07 17:00

бони, имам покрай мене и строшен мотор на 9-3 :)

даже не съм сигурен дали не е точно тоя, който мисля да зимам - ама ония мамуни изпратиха нов мотор в сандък да го сменят, щото беше гаранционен :)

но тва са случва навсякъде, не е болка точно па на марката :)

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: boni   
Дата:   01-10-07 17:05

Ами карал съм веднъж, но не мога да кажа нищо освен че ме кефи. По принцип ме кефят по-екзотичните коли. Това че е под крилото на опел не знам до колко допринася за по-евтини части...

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: ukk   
Дата:   01-10-07 17:10

Нейви, не ти отива Опел на Л-обективите, батка [smilie5]

Ави, вярно се майтапя, но и си е всеизвестно, че Алфите се чупят здраво (а и съм карал 155, 156, 147 и 159 ДжТъДъ) та имам фпечатления. А за Сааб-а не съм карал, но съм карал Джаг, дето е 70% Форд и такъв дето е 0% Форд и има доста разлика

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   01-10-07 17:14

Не знам УКК, на мен ми утива новия сийд, супер изгодна оферта е, а и какви бели обективи, ся с тоя Д3 [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   01-10-07 17:22

boni написа:

> По принцип ме кефят по-екзотичните коли. Това че е под крилото
> на опел не знам до колко допринася за по-евтини части...

тва са оказва едно не много вярно нещо - опелски имали само един мотор 2.0 дизел, който е някъф преработен от блока на Рекорд... нов имат некъф 2.2 тд на исузу, който го има и в опелите - ама тва им е само връзката с опел :)

поне така викат злите езици де, колко е верно незнам :)

укк, аз имам доста приятели с алфи и не съм забелязал мноо да са трошат, също имам приятели дето с японки са сека седмица в сервиза и реват... та понякога се случва и така :)

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Cristinel   
Дата:   01-10-07 17:24

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   01-10-07 17:24

виж как хубаво звучи... леееексус [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: bebson   
Дата:   01-10-07 17:24

въпреки че е на базата на опел, сааб никога не е бил опел. който е карал и двете мерки сигурно има мнение по въпроса и то едва ли е в полза на опел в случая. иначе всичко е въпрос на личен вкус и предпочитания.

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: boni   
Дата:   01-10-07 17:25

Avi, от около 10г SAAB е собственост на GM :)

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   01-10-07 17:25

ц5 нема да зема кристнеле ... :)

лексус също :)

пфф.. ше зема да си купя баварка и тва е :)

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Cristinel   
Дата:   01-10-07 17:28

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: ukk   
Дата:   01-10-07 17:32

а, ето я истината - Лексусче едно - много мазна работа [smilie5] [smilie24]

я го Нейвито, знаел беееее [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: boni   
Дата:   01-10-07 17:35

Ако попитате някой заклет "саабаджия" кой е най-чернят ден в живота му, отговорът вероятно ще бъде 15 март 1990 г. На тази дата 50 процента от автомобилното поделение на шведския концерн стана собственост на General Motors. Тежкото решение бе взето под натиска на икономическите резултати. Ако искаше да произвежда рентабилно, Saab трябваше да жертва част от легендарния си чешитлък. Налагаше се продукцията от Тролхатан, ако не да се гмурне в мейнстрийма, то поне да се отърка о едросерийната конвенционалност. Залогът бе прекалено висок и шведите приеха новите пазарни правила. Първият продукт на новата моделна политика понесе на задния си капак митичната цифра 900, пред която се подкосяват колената на всеки твърдолинеен почитател на скандинавската марка. Именно този индекс в съчетание с каросерия хечбек с три врати и добавката Turbo спечели толкова вманиачени до болестна степен фенове на Saab. През 1993 г. обаче пак той изсвири лебедовата песен на някогашната легенда. Причината за това бе проста. В Тролхатан бяха започнали да слагат емблемата с грифина на Opel Vectra. Или поне така приеха "сътрудничеството" с европейското поделение на GM истинските "саабаджии".

Днес, често наричат второто поколение на 900 "неудачника в семейството на Saab". Логичната продуктова еволюция предполага техническо превъзходство на всеки следващ модел над предшественика му. При 900 тази схема не сработи. Собственици и специалисти са единодушни, че втората генерация отстъпва почти по всичко на автомобила от далечната 1979-а. Бяха нужни години, докато шведите успеят да доведат колата до ниво, каквото подхожда на имиджа на марката. Едва когато постигнаха близки до желаните резултати и изкорениха колкото можаха от многобройните недостатъци, в Saab предприеха модернизация и през 1998 г. преименуваха модела на 9-3 в унисон с по-голямата си лимузина.

Тази операция целеше не само хералдично и оптическо осъвременяване по примера на Audi 100/А6. Макар да се различават минимално на външен вид, 900 и 9-3 са типичен пример как при достатъчно инженерен опит и инициатива от страна на производителя качеството може да се подобри драстично. Промяната бе нужна и с оглед накърненото реноме на модела.

Макар да ползва голяма част от агрегатната база на Opel Vectra, Saab 900 не е точно ширпотребата, за която се опитват да го представят хардкор-феновете на марката. Вярно, шведът "онаследява" от донора си напречното разположение на двигателя, основата на

каросерията

и конструкцията на окачването. Съвсем в свой стил обаче инженерите от Тролхатан се заемат да подобрят всичко, което могат. Купето, например, е усилено значително - особено в долната му част, а да се говори за корозия е направо смехотворно. Коронните шведски номера с дизайна и разположението на различнините компоненти на интериора също не са спестени. За ужас на първите собственици на 900 II от 1993-1994 г. качеството на изработката е направо плачевно. Ненапаснати панели на каросерията и странни звуци в салона са най-малката беля. Оказва се, че една от най-силните страни на скандинавския автомобил - отоплението, може не само да простуди пътниците, а и да ги изгори. Заради вибрациите колите от първите години на производството редовно пукат маркучи на парното, които се оказват с прекалено сложна форма. В Saab се стряскат от отзивите на публиката и набързо провеждат няколко акции по отзоваване заради дефекти. В резултат на взетите мерки в колите след 1995 г. са изкоренени почти всички недомислия и детски болести.

Прогрес в сравнение с предходното поколение, разбира се, също има. Качеството на пластмасите в интериора бележи чувствителен ръст, а стандартното оборудване се обогатява. 900 продължава традициите по отношение на активната безопасност и е сред лидерите в класа. Всички коли са екипирани с ABS, противобуксуваща система в турбоверсиите и еърбегове.

Една от най-характерните конструктивни особености на 900 - надлъжно разположеният

двигател

на старото поколение остава в историята, а в гамата на 900 постъпват и агрегати от Opel. Saab обачe си запазват правото да монтират легендарните турбомотори с обем 2.0 и 2.3 литра, а това е може би най-радостната новина за "саабаджиите". Здравината им е почти толкова легендарна, колкото и потентността им. Превъзхождат V-образния шестцилиндров агрегат с обем 2.5 литра на Opel по практически всички параметри, и отгоре на всичко тежат несравнимо по-малко, което щади ходовата част. Експлоатацията на двигател с принудително пълнене си има особености, но при правилна поддръжка това най-слабо звено в конструкцията далеч не товари собственика с толкова разходи, колкото гласи стереотипът. Достатъчно е да се сменя маслото най-много на 7 000 км и компресорът да работи на празен ход известно време след по-тежки натоварвания. Четирицилиндровите мотори имат и друго преимущество пред германския V6. Газоразпределителният им механизъм се задвижва от верига, която обикновено се сменя на 150 000 км. При Опеловия агрегат тази функция е поета от ремък, за чиято смяна се налага демонтиране на двигателя. Освен това в колите от първите две години на производството се измества обтягащата ролка, а това води до преждевременно износване на ремъка и потенциално скъсване с кошмарни последици.

След модернизацията от 1998 г. и преименуването на модела на 9-3 започва монтирането на 2.2-литров турбодидизел, пак от Opel. Отзивите за него досега са много добри, но пък и километражът на повечето такива модификации все още не е навъртял достатъчно пробег. Всъщност обновяването на шведа носи и други положителни последствия със себе си. Характерните течове на масло от различни гарнитури и семеринги са преодолени, подобрена е и издръжливостта на ауспухната система, която - малко странно за скандинавски автомобил - рядко живее повече от три години.

Едно от най-любопитните нововъведения при Saab 900/9-3 е полуавтоматичната

трансмисия

Sensonic. Тя позволява на водача да превключва предавките без да ползва съединител. Тази скоростна кутия се монтира по поръчка само на най-мощните турбоверсии и модификациите с такава не са никак много. Стандартните трансмисии са или петстепенна механика, или 4-диапазонен автомат. И двете се характеризират с надеждна работа, макар че във всички години на производството се наблюдават течове. Понякога в процеса на естествено стареене се обажда първичният вал на скоростната кутия, което се отразява зле на работата на зъбните колела. Последиците обаче съвсем не са фатални. Собственикът на Saab 900 трябва само да запомни, че маслото в трансмисията се сменя на всеки 60 000 км.

Конструктивното сходство на шведския автомобил с Opel Vectra често подвежда купувачите, които се надяват да спестят от скъпата по правило поддръжка на Saab поне по отношение на

окачването

Уви, такива блянове са напълно необосновани. Между елементите в ходовата част на двата автомобила няма никаква взаимозаменяемост. За жалост окачването на 900 не може да се похвали с особена надеждност и отгоре на всичко лесно може да разори собственика си, ако същият не внимава за състоянието му. Частите са доста скъпи и се сменят често. В родни условия втулките на предните носачи, например, обинковено се обаждат на 60 000 км. Елементът не се разглобява и се налага купуването на нов. Недотам издръжливи са и опорните лагери на МакФерсоните, които сдават багажа сред 100 000 км. По-дребни части като тампони се сменят двойно по-често. Сред силните страни на ходовата част трябва да се отбележат задните пружини, стабилизаторите на напречната устойчивост и амортисьорите. Saab 900 може да се похвали с отлична управляемост и прецизна кормилна уредба. С течение на времето и най-вече след модернизацията на модела през 1998 г. шведските инженери успяват да повишат надеждността на ходовата част, въпреки че за българските пътни реалии това няма особено значение.

Механиците определят

спирачната система

на Saab 900 като сравнително надеждна. Недостатъците и тук се отнасят преди всичко за колите отпреди 900 да стане 9-3. Механизмът на ръчната спирачка (копие на този при Vectra) понякога отказва заради заяло копче на лоста. Доста критики търпи и цената на консумативи като накладките. Незнайно защо, те струва поне двойно повече от тези на 9000. Иначе стандартно монтираната ABS си върши работата чудесно, а поведението при спиране определено бележи напредък в сравнение със старата генерация на модела. При покупка непременно трябва да се провери състоянието на спирачните маркучи и тръбопроводи.

Недотам ласкави са отзивите за

електрическата инсталация

на Saab 900. Отказите на имобилайзера и електрическите стъкла обикновено се дължат на патинясали клеми и се отстраняват лесно, но са досадни. Повече критики отнасят светлините отпред и отзад, които губят ефективност, а и понякога просто отказват. Във фаровете на по-старите екземпляри често кондензира влага, която влошава допълнително положението.Отношението на посветения "саабаджия" към второто поколение на 900 и наследника му 9-3 е пределно ясно. Ориентацията на модела към по-масовите вкусове и унификацията му с простонароден автомобил като Vectra автоматично му отнема шансовете да бъде приет като истински Saab. За останалите купувачи 900/9-3 също не е особено подходящ избор. Причината за това е съвсем прозаична - цените на резервните части. Политиката на Saab в това отношение се промени доста през последните години, но 900 все пак си остава неоправдано скъпо удоволствие. Модернизираната му версия 9-3 предлага несравнимо повече качество и надеждност, но пък и цените на такива автомобили са различни.
[beer]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   01-10-07 17:42

бони, мерци... [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Георги   
Дата:   01-10-07 18:24

http://www.euroncap.com/tests/saab_9_3_2000/78.aspx

front: 8 [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Георги   
Дата:   01-10-07 18:26

тоя от 2002ра обаче е ок

с всичките тия кретени по улиците можеш да си го караш откровено по-спокойно

http://www.euroncap.com/tests/saab_9_3_2002/131.aspx

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   01-10-07 20:16

Нова или секънд хенд?
последно [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: papi   
Дата:   01-10-07 20:33

вземи си ауди А4

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   01-10-07 20:38

тц, не вози добре, скъпо е за това, което предлага [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Георги   
Дата:   01-10-07 21:30

A6 2.5tdi quattro [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: stzz   
Дата:   01-10-07 21:52

https://photo-forum.net/static/forum/2007-10/tfll8513.JPG
http://saab-club.com/gallery/data/media/250/gripen_006.jpg

[ezik]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: otkata   
Дата:   01-10-07 21:55

https://photo-forum.net/static/forum/2007-10/dpzj1102.JPG
http://lh3.google.com/otkata/RvoktX3DbAI/AAAAAAAAKS0/EWfUwLgOYqI/DSC04780_DXO.jpg&imgmax=640



Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   01-10-07 21:58

Я, отката показа нещо смислено и реално... другите могат да продължават да мечтаят [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Iliansky   
Дата:   01-10-07 22:03

Георги,ако имаш впредвид шестцилиндровия 2,5тди,направо обърни палеца надолу[smilie23]!!!!!Това е някакво недоразумение на Ауди.НЯМА такъв мотор,който да е изкарал повече от 200-240 хиляди,без да счупи(не да износи) поне един разпределителен вал.Да не говорим колко му излиза едно нормално обслужване[smilie10]-ремъци и филтри.Много проблеми с горивната уредба,дори да е карано само в Германия.Още искаш ли.....[smilie3]


Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: otkata   
Дата:   01-10-07 22:05

Мдаааа, миналата седмица много добро впечатление ми направи, даже мисля да си взема един [smilie7]
https://photo-forum.net/static/forum/2007-10/yljb0727.JPG
http://lh3.google.com/otkata/Rvok3X3DbFI/AAAAAAAAKTc/dt9IfLIr7z4/DSC04785_DXO.jpg&imgmax=640




Публикацията е редактирана (01-10-07 22:06)

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: kote   
Дата:   01-10-07 22:07

малко вътрешна информация
GM през 2004 година решава да спре един от двата модела СААБ 9-3 и Опел Вектра,защото преценява ,че те като модели му се повтарят за европейския пазар, а и му излиза скъпо да поддържа индентични коли произведени на различни места,в резултат на което настава бясна конкуренция за подобряване на качеството като сглобка и други неща, за да се убеди корпорацията ,че това е модела ,който заслужава да остане на пазара.
Корпорацията след дълъг анализ взима соломоновското решение СААБ 9-3 да не се спира ,но ще го остави да си доизживее дните си без да извади нов наследник или да направи фейслифт.
така че дали ще си вземете СААБ или Опел Вектра няма значение стига да е произведен 2004 година,която година анализаторите определят като най-добрата за двата модела като качество на изпълнение,това са най-здравите коли.

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: samara   
Дата:   01-10-07 22:09

...мен ми се лепи окото на алфа 156 спортвагон [smilie21] ...знам, кво ше ми кажете, ама пак ми се лепи [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: samara   
Дата:   01-10-07 22:11

https://photo-forum.net/static/forum/2007-10/gddr1823.JPG
http://www.hedl.at/tuning/bilder/Alfa/alfa-romeo-156-sportwagon-tuning.jpg


[smilie21] [smilie21] [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Iliansky   
Дата:   01-10-07 22:16

otkata ,я преди да си го купиш това корейско творение,помоли някой горд собственик да свалите корите под арматурното табло.Там ще видиш по голите ламарини повече ръжда отколкото на веждите на стар Опел[smilie10] [smilie10] [smilie10]


Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: otkata   
Дата:   01-10-07 22:21

Iliansky, а ти виждал ли си я с очите си тази ръжда или само си чувал, че някоя на някой казала на някой си... малко ми е странно моделчето няма година на вас ръжда вече ви се привидя [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Георги   
Дата:   01-10-07 22:27

Iliansky написа:

> Георги,ако имаш впредвид шестцилиндровия 2,5тди,направо
> обърни палеца надолу[smilie23]!!!!!Това е някакво недоразумение
> на Ауди.НЯМА такъв мотор,който да е изкарал повече от 200-240
> хиляди,без да счупи(не да износи) поне един разпределителен
> вал.Да не говорим колко му излиза едно нормално
> обслужване[smilie10]-ремъци и филтри.Много проблеми с горивната
> уредба,дори да е карано само в Германия.Още искаш
> ли.....[smilie3]
>

ами ако всеки олигофрен който не пада под 5к оборота мисли, че колата му е перпетум мобиле... не е така.

виждал съм мега евтини коли, които и днес нямат никакви грижи. и много скъпи возила, които нищо не им е в ред вече.

колкото и кинти да имаш, не ти пречи да си палачьор и див селинджър, нали [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Георги   
Дата:   01-10-07 22:32

последните модели коли ги правят нарочно да се чупят след няколко години [smilie23] [smilie23] [smilie23]

иди пред даймлер и зяпай колко нови возила влизат на сервиз. виж и статистиките за последните години.

май само някои японски возила все още успяват да държат качествения си контрол на ниво.


[smilie2]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: ukk   
Дата:   01-10-07 22:33

бе въртите-сучете - ще дойдете до японките [smilie3] [smilie5]

а дизелчето на А6 хич не е лошо. и м/у другото като цена не е много скъпо - някъде около Сааб-а е. А4 е малко и вози зле, но А6 е [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Iliansky   
Дата:   01-10-07 22:34

Отката,да,виждал съм я.И то не само на сийда,а и на почти всички кии.Работата ми е такава,че по цял ден се ровя из автомобили и съм се нагледал на какво ли не.Да не говорим колко технически недоразумения има из тия автомобили,но хората при тая цена просто забравят,че един автомобил не е само екстри.....
Георги,прав си за диваците,които карат като за последно,но вярвай ми, че шестака на Аудито и при най-умерено каране сдава багажа на тия километри.Поразпитай ако имаш познати по автосервизи....



Публикацията е редактирана (01-10-07 22:40)

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: boni   
Дата:   01-10-07 22:42

Е вие да не искате от турбодизелите да изкарват по един милион като старите атмосферни дизели на Мерцедес....Няма начин просто при това натоварване и по-леките материали 250-300000 и тва е.

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Георги   
Дата:   01-10-07 22:45

200000 километра от кола, която е направена за по-ангажирано каране, и карана по тоя начин (кажи ми какъв процент дават хубави кинти за пържилка и я карат пенсионерската??) са повече от достатъчно [smilie24]

мога ти покажа 3 пъти повече вектри, астри, рена и пежа, които на 200к са вече гробници.

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: otkata   
Дата:   01-10-07 22:47

Iliansky, сори но е абсурдно за която и да е марка и какъвто и да е модел на по малко от година да твърдиш, че ще е толко изгнила просто забрави или покажи, че да повярвам. Няма начин просто.

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Iliansky   
Дата:   01-10-07 22:47

Бони,отваряли сме 2,5тди-петцилиндровия мотор на 500 000км и вярвай ми,сме били първите бъркали в него[smilie24].Просто по-новите са [smilie23].Същото важи и за Мерцедес- старите им турбодизели изкарваха невероятни километри без ремонти,но сега CDI-тата им нямат нищо общо с тях като ресурс.

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Iliansky   
Дата:   01-10-07 22:53

otkata,тя не е изгнила-просто тия детайли от купето,които се монтират след боядисването не са обработени въобще-монтират се голи ламарини.Това го има при доста автомобили.Попитай хора,монтиращи аларми,защото те бъркат по тия места да ти кажат[smilie24].
Обещавам,че при първото разбутване на нов автомобил ще пусна и снимки,да видиш за какво става на въпрос...



Публикацията е редактирана (01-10-07 22:58)

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: bebson   
Дата:   01-10-07 22:55

точно така е, накой детайли не само не се обработват, не се боядисват дори...

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: otkata   
Дата:   01-10-07 23:00

Ми значи за нов автомобил това не е причина да ме притеснява. Виж, ако купувам нещо десет годишно тогава ще обърна внимание на такива подробности. [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: boni   
Дата:   01-10-07 23:00

На моя позната с 220CDI и свърши помпата на 40 000км[smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: boni   
Дата:   01-10-07 23:01

Бях свидетел как на пасат 1.8Т му гърми турбото 3 пъти за година и половина....

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: otkata   
Дата:   01-10-07 23:06

Нали има гаранция [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: nsirakov   
Дата:   01-10-07 23:11

горе прочетох как са сипали 45 литра в 43 литров резервоар... а това е от една бензиностанция до границата с македония... РИС... в шишето може да се побере 1.5 литра.. а дори не пълно до горе....а вижте колко показва колонката...

това го пуснах в Господари на Ефира.. но не се впечатлиха...

https://photo-forum.net/static/forum/2007-10/xnta6243.JPG
http://www.4coolpics.com/pics/0045/000550045592.jpg



Публикацията е редактирана (01-10-07 23:12)

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Iliansky   
Дата:   01-10-07 23:14

Оtkata,приятелю,не ти пожелавам да си купиш нова кола и да ти се наложи да искаш гаранционен ремонт...Ако преди да си купиш кола,на която и дават 3,5,7години гаранция,не си си наел адвокат да ти разтълкува гаранционните условия,ще останеш мнооооооооооооого изненадан като разбереш за какво става на въпрос при първото ти влизане в сервиза......

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: otkata   
Дата:   01-10-07 23:19

Iliansky, добре де а ти какво предлагаш. Да си купя стара кола, защото новите били [smilie23] . Ми мерси предпочитам да карам нова каквато и да била и на 2-3г. да ъпгрейдвам[smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: ukk   
Дата:   01-10-07 23:19

пускам го това само заради някои малко известни факти за колите [smilie5]:

+10°C Жителите на панелни жилища в Хелзинки си пускат парното. Руснаците садят цветя.
+5°С Руснаците се припичат на слънце.
+2°C Италианските коли не палят.
0°C Чистата вода замръзва.
-1°C Дъхът става видим. Руснаците ядат сладолед и пият студена бира.
-4°C Котката иска да се мушне с теб под одеялото.
-10°C Време е да се планува една почивка в Африка. Руснаците отиват да плуват.
-12°C Твърде студено, за да вали сняг.
-15°C Американските коли не могат да запалят.
-20°C Може да си чуеш дъха.
-22°C Френските коли не палят вече.
-23°C Политиците започват да съжаляват бездомниците.
-24?C Немските коли не могат да запалят.
-26°C От дъха могат да се нарежат блокчета за строежа на едно иглу.
-29°C Котката иска да се пъхне в пижамата ти.
-30°C Нито една истинска кола не пали вече. Руснакът ругае звучно, рита гумите и пали ладата.
-31°C Твърде студено за целувки, устните замръзват една за друга. Руският отбор по футбол започва тренировки за пролетния сезон.
-39°C Живакът замръзва. Твърде студено, за да мислиш. Руснаците закопчават най-горното копче на ризата.
-40°C Колата също иска в леглото. Руснаците си обличат пуловер.
-44°C Финландският ми колега си мисли евентуално да затвори прозореца на офиса.
-50°C Моржовете напускат Гренландия. Руснаците затварят прозореца на тоалетната.
-70°C Белите мечки напускат Северния полюс. Университетът на Рованиеми (Лапландия) организира ски излет.
-75°C Дядо Коледа напуска Полярния кръг. Руснаците нахлупват шапката над ушите.
-120°C Алкохолът замръзва. Следствие – руснакът е много вкиснат.
-268°C Хелият става течен.
-270°C Адът замръзва.
-273°C Абсолютната нула. Брауновото движение на частиците спира.
Руснаците си признават, че е малко студено и поискват още една ВОДКА на клечка

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   01-10-07 23:24

Илиански, много си навътре в нещата бе [smilie7]

Какво бачкаш и къде?

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: imitev   
Дата:   01-10-07 23:25


Най-лошото е че е прав... без да е важно къде работи...

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   01-10-07 23:27

Най лошото е, че ти си мислиш, че е най-лошото, задето бил прав, а дефакто само се прави на интересен [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: otkata   
Дата:   01-10-07 23:29

Митев, и за кое по точно, че при избор на кола трябва да гледаме коя ще издържи милион км и стотина година ли... на старо само ракия уважавам [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Iliansky   
Дата:   01-10-07 23:30

Navy,нямам претенции да съм навътре в нещата,просто се занимавам с автомобили....
[beer] [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   01-10-07 23:34

Илиански, какво съвпадение [smilie7]
И аз така... всеки ден...
Сутрин ставам, сядам в автомобила, паля го... връткам геврека... и така доста дълго време...
А и с корейки по същия начин [smilie7]

Е па няма такива неща дет си ги хортуваш [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: ukk   
Дата:   02-10-07 09:25

Ави, кво стана ся - взехте ли се със Сааб-а? [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Todd   
Дата:   02-10-07 09:32

Слушайте ко ви казва Iliansky !!!!

В една друга тема ви писах че здравите коли отдавана са ЗАБРАНЕНИ за производство !!!!

Саааб може и да е Опел ама Крайслера като е Мерцедес де са му подобренията ????
Волво развали ли се като е Форд ????
Фераритата по-малко ли вървят като са Фиат ?
Поршето като е Фолксваген кво ???
И Сеата е фолксваген ама си кочина та кочина ...

Това са маловажни неща - кочините са еднакви !!!!

Така че харевай външния вид , цвета на седалките, колко лапа и скачай в нея !!!!

Няма да се жениш я ??? Тогава що не пита ???

[smilie5] [smilie5] [smilie5] [smilie5] [smilie5] [smilie5] [smilie5] [smilie5] [smilie5] [smilie5]


Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Cristinel   
Дата:   02-10-07 09:37

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: TPECHAT   
Дата:   02-10-07 09:45

последно джитках до морето със 180 км/ч

пак 7 на 100 бинзин... ама аз съм със жмей де [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Cristinel   
Дата:   02-10-07 09:50

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Cristinel   
Дата:   02-10-07 09:52

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: TPECHAT   
Дата:   02-10-07 09:55

аъм

следващата ми кола пак ще е FORD

точим зъби за новия Taurus [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: dobria_starec   
Дата:   02-10-07 10:00

[smilie8] [smilie24] [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: TPECHAT   
Дата:   02-10-07 10:06

http://www.techeblog.com/index.php/tech-gadget/video-how-the-audi-q7-is-made

е това филмче уби вярата ми в доброто [smilie2]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: achmore   
Дата:   02-10-07 11:11

[https://photo-forum.net/static/forum/2007-10/srkh9647.JPG
http://212.36.3.59/site_pics/172/h_1164833434_DSC05805.jpg

[smilie24] [smilie24]



Публикацията е редактирана (02-10-07 11:17)

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   02-10-07 11:52

Я, хората си приказват :))

От сааб-а са поотказах аз, не съм убеден, че е точно колата за мене :)

Не е окончателно де (щот мога да я зема мноо тънко) ама... [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Skic   
Дата:   02-10-07 12:21

Трес, те аудито в Словения го правят гледам, ама то няма и значение къде! Видя ли колко операции се се извършаха от човек - само крепиха детайлите и понатиснат тук-там... [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   02-10-07 12:22

Струва си едно единствено нещо, ама там се изка джоб [smilie7]
Няма по хубава кола от новата [smilie7]
Ама не да си я купиш и край...
Един ъпгрейд на 3 години и си в джаза.
Тогава изобщо не ти пука кви са и ламарините под таблото [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   02-10-07 13:20

navy написа:

> Струва си едно единствено нещо, ама там се изка джоб [smilie7]
> Няма по хубава кола от новата [smilie7]
> Ама не да си я купиш и край...
> Един ъпгрейд на 3 години и си в джаза.
> Тогава изобщо не ти пука кви са и ламарините под таблото
> [smilie18]

нова кола все още не ми покрива личните изисквания за себестойност-качество-остатъчна стойност-разходи.

освен ако говорим за нова кола в порядъка на до 30 хиляди лева - там обаче силно ме смущава момента с "качеството"...

разбира се може и да не съм прав, ама... ко да праиш [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   02-10-07 13:26

Ем 3 години карам нова кола, която струва 30 бона и ще ти кажа, че качеството е без забележки...

Е, докато карам свирки не ми прави, но това не ме тревожи [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   02-10-07 13:35

таа ми е малка вече ве нейви :)

тряя ми нящо голямо и семейно :) а там цените не са до 30 бона [smilie5]

деа знам де, не е изключен и тоо вариянт все още :) имам време да помисля [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   02-10-07 14:25

Ем моята е голяма [smilie7]
Като я карам виждам таваните на колите, височината е почти колкото джип.
Над главата ми има 15 санта въздух при това...
Между седалките разстояние, подлакътници... въздух до предното стъкло, много въздух, многооо...
7+1 места, удобства, мощност, екстри... говоря ти за мини ван. 130 коня мотор мицубиши 16 вентилов... здраво купе.

Такива ми ти рабути...

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   02-10-07 14:36

а ти за ван-а говориш :)

аз мислех за астрата :)

вановете са готини, сиа карах на брат ми зафира-та и ми хареса уж :) ама и там цената не е по вкуса ми :)

а и къща тряя да купувам, та колата е хубаво да е евтина, че къщата да е по-скъпа :)

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   02-10-07 17:50

Ави [smilie7]
Изцяло южно изложение, 3-ти етаж, тераси, добро разположение, на главен път - 5 минути и си до центъра на Варна, морска панорама, ново строителство, до 6 месеца е на кота покрив, 850 еврона на квадрат на този етап [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   02-10-07 18:04

нейви :)
аз верно от града ша бягам, ама чак до варна няма да дода :)

виж на десетина минути от околовръстното на софия съм се насочил, нещо около 150-180 квадрата с декар двор, майната им на третите етажи :)

само морската панорама ше ми липсва, ама пък тамън - по 4-5 пъти годишно ще я гледам, да не ми писва :) пък и сгушено в планината не е зле :)

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: stzz   
Дата:   02-10-07 18:28

Ави, що си спамиш темата ве.
[smilie11]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   02-10-07 18:34

щот са видя, че хората тука само са виждали сааб 9-3 да минава покрай тях, та по-добре да си лафим "по мъжки" за коли, жени, къщи и виски :)

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: ukk   
Дата:   02-10-07 18:51

напрай си един басейн в двора, лежанка до басейна, на нея жената (или други жени) по цици и ей ти го на морския пейзаж [smilie5] [smilie21] [beer]

а за колата:
Авенсис седан: 30К [smilie24]
Авенсис комби: 32К [smilie24] [smilie24]

http://toyota.bg/Images/Avensis%20price%20list_tcm419-469562.pdf

никви забележки [smilie5] [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   02-10-07 20:17

Авенсиса мирише на турчиля бе [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   03-10-07 10:54

ukk написа:

> никви забележки [smilie5] [smilie24]

ти таков ли караш? колко е цената на съединител с лагер в ТМАуто?

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   03-10-07 12:06

Сийда е 30 бона със всички екстри на авенсиса, но с ДДС [ezik]
Дори екстрите му са повече...

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   03-10-07 12:10

navy написа:

> Сийда е 30 бона със всички екстри на авенсиса, но с ДДС [ezik]
> Дори екстрите му са повече...

сиид-а е друг клас кола бре нейви, сравнявай го с королата :)

ама и двете са пръчки де :)

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: bebson   
Дата:   03-10-07 12:15

Дори екстрите му са повече...

страшна логика вкара, ай земи си полско фиатче за 3 бона с всички кастъм екстри тогава [smilie18]

баш намери с кво да сравняваш сийда [smilie18] [smilie18] [smilie18]


Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Skic   
Дата:   03-10-07 12:29

Марки и модели, еххх... Не е представителна извадка, но имам приятели с чисто нови авенсиси, последна генерация - на два от тях вече са сменяни скоростните кутии, добре че бяха в гаранция, иначе струват майка си и баща си. На третия нещо по двигателя беше изтрещяло преди да изтече първата година и на 45 000 км. Колата се кара много, но не зверски, а се пази... Искам да кажа, че вече легендите умряха!

Нейви си е заплюл КИА, да не мислите, че ще се чупи повече от Тойота(туркиш или бритиш). Марките са три - ШИРПОТРЕБА, ЩАЙГА и който е баровец нещо поръчково, което не се произвежда на конвейр... [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: ukk   
Дата:   03-10-07 12:33

Навиии-Нави, и ти ми се пишеш разбирач [smilie5] [ezik] [ezik]

В Турция се прави Королата, Авенсиса се прави в Англия.

Ави, в момента карам Карина (предшественика на Авенсис) и се ъпгрейдвам към Авенсис, комби, 2.0 Д4Д. [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: gorbi   
Дата:   03-10-07 12:35

Краси още ли не си се отказал от това корейско недоразумение.... [smilie18] [smilie18]
Вземи си, вземи си.... барем млъкнеш поне малко за една година за тия кии докато още върви и не е изгнила.... [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: gorbi   
Дата:   03-10-07 12:37

avi: огледай се малко за джипки дизелови втора ръка.... Доста им паднаха цените напоследък.... Хем голямо (безопасно) хем можеш си го паркираш навсякъде, хем можеш да тъпчеш цялото семейство и кучето вътре.... Има и не много скъпи решения нови на джипки, но като ги поогледах на панаира в Пловдив си мисля че запазена втора употреба си е по изгодно ако гледаме съотношението цена/качество....

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   03-10-07 12:47

Съотношението е най изгодно на 3-4-тата година, по стара е кофти [smilie7]
А иначе, Горби, навлизам в 4-тата година с това корейско недоразумение.
Ами да ти кажа цялата е в ръжда, разхлопана, дори вратите и не се отварят, двигателя гръмна, системите отказаха, в сервиза не искат да ме виждат [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Хо хо хо, много сте ми смешни когато живеете на стара слава и си вярвате [smilie7]

Корейците много дръпнаха. Чудовищно дръпнаха напред. И като качество, и като позиция на пазара. Доста са пред Европа, ако искате вярвайте, мен не ме ибе [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Skic   
Дата:   03-10-07 12:48

Абе и аз не съм фен на КИА, но пред блока има една 199Х г.(вероятно е 1996-1998) Спортидж и грам не е мръднала, а двигателя е пушка. Познавам се и със собственик на такава :

https://photo-forum.net/static/forum/2007-10/ubxc1197.JPG
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/af/Kia_Sephia_darkgreen_vr.jpg/800px-Kia_Sephi


Колата е в чудесно състояние и не е стъпвал в сервиз освен за смяна на консумативи.

Убедих се, че хората са сколнни да хвалят, това което харесват и имат, дори пренебрегват лошите страни и отричат останалото. Въпрос на късмет е - ето Нейви никога няма да се качи на ситроен, защото му е създал куп проблеми, а от КИА-та е доволен, а примерно Каравелов не можеш да го откажеш от ситроен... Айде наздраве и кой каквото кара да е безаварийно! [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   03-10-07 12:57

gorbi написа:

> avi: огледай се малко за джипки дизелови втора ръка.... Доста
> им паднаха цените напоследък.... Хем голямо (безопасно) хем
> можеш си го паркираш навсякъде, хем можеш да тъпчеш цялото
> семейство и кучето вътре.... Има и не много скъпи решения нови
> на джипки, но като ги поогледах на панаира в Пловдив си мисля
> че запазена втора употреба си е по изгодно ако гледаме
> съотношението цена/качество....

лендроувър фрийлендър беше най-най-първата опция като са заоглеждах за смяна на колата :) имаше един бай-бек в мото пфое за 18-19 хиляди, като го дадат на лизинг за година излиза без пари :) ам са поуплаших от цени на чарколяци и ремонти - някои неща илизаха на цената на бавария 5та серия (зарад което се насочих към нея). ама пусто с тая къща не смея да дам 20 хиляди за кола, поскоро 10 - поне за 1-2 години :) затва и са замислих за сааб-а, че ми го дава кума ми, купуван е тука чистак бърсак нов, поддържан е добре и е на 120 к километра и е за тая определена цена :)

офф... накрая шси покарам астрата още 3-4 месеца и ще купя първата харесала ми кола и тва ша е :)

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: otkata   
Дата:   03-10-07 12:58

без коментар
https://photo-forum.net/static/forum/2007-10/hwqq3772.JPG
http://auto-press.net/thumbs.php?size=3&id=0319578001190703903.jpg

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Skic   
Дата:   03-10-07 12:58

Е т'ва е Ави! [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Skic   
Дата:   03-10-07 12:59

otkata, тези като у Франсата пежо хахаха [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: ukk   
Дата:   03-10-07 13:02

бе да ти кажа прав си - пробвай колата, ако ти легне на сърцето - вземай [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   03-10-07 13:06

Корейците не са прости, никак не са прости, за да дръпнат така в икономически аспект, просто са космически пред нас.
Автомобилите им бяха с разработки на мазда, сега са мицубиши, хюндай купета, имат и участие на мерцедес.
А цените са за народни хора.
Вие си решавате, аз отдавна се възползвах и не съжалявам [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: otkata   
Дата:   03-10-07 13:07

Бе ние искаме хем да е евтино хем да е номер едно, хем да харчи малко и т.н. Взимай максимално новичко и запазено с размер купе, което ти приляга и карай и си свиркай [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   03-10-07 13:15

otkata написа:

> с размер
> купе, което ти приляга и карай и си свиркай [smilie24]

значи да купя бавария 745 [smilie5]

ама ще ми стъпи малко дебело и няя мога да си свиркам [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Cristinel   
Дата:   03-10-07 13:16

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: ukk   
Дата:   03-10-07 17:01

мдааа, за 745 ше тряа мнооого да свиркаш [smilie21] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   03-10-07 17:05

от мачбокс сигурно са ги пуснали като асортимент бе [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: carl_cox   
Дата:   03-10-07 17:11

Avi - гледай да не е дизел следващата ти кола, че у нас е много скапан и разкатава играта на горвната система-налага се по-честа смяна на филтри и тн


Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   03-10-07 17:17

Обаче от друга страна пък новия дизел по яко се кара, не се чува както старите печки, пъргав е с тоя въртящ момент, ако се налага да изпреварваш изобщо не минаваш на по ниска предавка - аз просто настъпвам газта и онова подскача [smilie7] Усещаш, че дори на 1500-1700 оборота колата има мощ, просто друго си е, ама си иска чалъм на каране де...
Иди обяснявай, че с дизел земам 0-100 под 10 сек [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: carl_cox   
Дата:   03-10-07 17:22

navy [smile] може би си прав, но напоследък говоря с хора, имащи проблеми иманно поради кофтия дизел у нас...а не че самите коли са кофти...[beer]

не съм сигурен, но мисля че на дизелите ремонтите са по-скъпи...


Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   03-10-07 17:28

На всички готини коли ремонтите са скъпи.
На старите кошници са евтини...

Ама всеки лукс си има цена [smilie7]

Или както обичам да казвам: въпрос на стандарт на живот...

Бедността не е порок, както и състоятелността [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   03-10-07 17:29

абе краси бре :)

един нов сиид не е по-готин от 530 от 2003та :)

па ремонта на една цена :)

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Cristinel   
Дата:   03-10-07 17:30

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   03-10-07 17:31

Кой ти каза [smilie7]
Аз съм склонен да вярвам обратното [smilie7]
Най малкото тая 530-ка не е комън рейл 4-то поколение [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   03-10-07 17:33

бе ако ше е комън рейл да е алфаромео подобре :)) се пак те са го измислили :)

бе ей.. аре стига коли, че ми се запали главата - сия тряя хода за уайърлес рутер и ше забраа буквите и цифрите, дето тряя ги кажа в магазина [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: carl_cox   
Дата:   03-10-07 17:37

Avi - аааа няма да се отървеш така лесно [smilie5]

темите за коли са по-обширни и благи от тази за жените [smilie6] [beer]


Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: Avi   
Дата:   03-10-07 17:38

хаха, carl_cox, лошо няма бре [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: ари още една аутомобилна тема
Автор: navy   
Дата:   03-10-07 20:12

Карл [beer]
То решиш ли си проблема с колата, жената сама идва...

Ама дори и да си намериш готина мацка, кола сама няма доди [smilie2]

Отговори на това съобщение
 

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.