Автор: bgprinter
Дата: 03-08-12 15:11
Еле пък за обръщане на посоки ако почнем да говорим ...
Апропо, като се споменаха по горе аудиосписания, навремето като четох "9,99" (една книжка на Frederic Biegbeder, която в различните страни според цената си се казва различно) и имах чувството, че чета именно за аудиосписанията, т.е. за рекламата в тях, пардон глупостите които се приказват вътре. Тези списания от 10-тина и повече години започнаха да тестват кабели, бушони, накрайници, конектори, подложки и каквото му дойде на ум на човек - единсвената идея е да заприказват колкото се може повече читатели вкарвайки колкото се може повече реклама на повече производители - и макс. печалба.
Но явно смехуриите които са писали вътре са се разпространили бързо из народа, че и намират своите гурута и "специалисти". При това говорим за другоезични списания и то от уж сериозни технически нации. Но свободата на словото и недостатъчната дефинируемост на глупостта позволяват такива вицове да се разпространяват свободно и да допринасят за оглупяването на населението. Тук напълно реално звучи максимата - на глупавия, лесно му се вземат парите.
От скоро се приеха закони за храните, да не се пишат в етикетите неща, които не са научно доказани, надявам се това да засегне и техниката един ден, най-вече Аудио-техниката.
|
|