Автор: victory13
Дата: 13-02-13 22:01
според моите маслари с едно масло можеш да караш 2 лета, но не можеш да караш 2 зими... гледам да го спазвам , но и не ми се налага да се замислям, щото вече сменям на 6-7 месеца и 10к км ...
масълцето е кръвчицата на моторетката, и е редно да се полагат грижи... току-що на последната смяна на старата /25г ще честваме лятото/ сложих за сефте 10вв40, до сега само 5вв40 /мотора със сигурност подмина 350-60к, но не знам точно, щот трето или четвърто табло е тва... има и едно в мазето /
сайбъре, освен капачката, на капака на главата има и един маркуч, дето влиза във маркуча точно преди входящия колектор... този маркуч отвежда т.н. картерни газове... нормално е като отвориш капачката да навлезе въздух който директно постъпва в колектора, без да е измерен от дебитомера, и да обърка работата на мотора, който може и да изгасне... не е нормално ако отвориш капачката да не се промени работата на мотора. това е индикация за запушен филтър на картерните газове, който е в зоната на горепосочения маркуч... до какво може да доведе това, друг път
|
|