Автор: k7
Дата: 22-01-13 21:01
Автор: metodiev_martin
Дата: 22-01-13 20:07
Много са ми интересни професорите, които си мислят, че винаги са горната кора на лайното и че за разлика от простолюдието, много добре разбират световната конспирация.
Жалкото е като, мръзна в студа, докато чакам КАТ, понеже същия тоя професор натиснал спирачката на време, ама колата продължила да се движи, докато не се забие в задницата ми.
С нетърпение ще чакам, както сега е чисто, да падне една нощ сняг (препоръчително е неделя срещу понеделник) и да снимам , същите професори, които тука развиват собствените си тези, доразработени от историите на селски майстори, работили 20 години като тираджии и знаещи повече за света, от самия него.
Не си купувайте зимни гуми, ваша си работа. В закона не е упоменато какви гуми трябва да имаш, а с каква дълбочина на грайфера трябва да са.
Теорията, че "в града не са ти нужни зимни гуми, защото общината е длъжна да почиства улиците" е напълно в реда на българската психология, в частност на форумската такава.
С радиото не може да се спри, затова няма и да обяснявам повече каквото и да било. Само ще кажа, че калчукът на летните гуми, старее и променя структурата си при замръзване. Гумите се напукват по бързо, стареят и губят ефикасността си. При студени температури, летните гумите стават на камък и твърдия каучук просто се пързаля по асфалта (независимо дали е 3, -3 или -13 градуса)
Недостатък на зимните гуми през лятото, е че се износват бързо и притежават по нисък скоростен индекс (според марката и спецификата на гумата)
А вие, ако искате и по джанти карайте, хем е евтино, хем по гъзарско, само че ще трябва често да ги сменявате.
|
|