Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14     всички  напред  последна
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: autosvet   
Дата:   16-01-13 23:52

Обикновено начина по който са забогатели защото в България няма богати и честни.

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: explorer   
Дата:   16-01-13 23:53

Проектите по програмата за конкурентноспособността са само за малки и средни предприятия. Същото важи за повечето програми. Случаите за т.нар. "микро" предприятия са единични и твоят приятел е голямо изключение.

На консултанта му се плаща от европарите, той отделно си иска няколко хиляди като за начало. Министерствата "препоръчват" консултанти, които ти "гарантират" спечелване на проект. Средно един европроект има 2000-2500 стр документация.


Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: boni   
Дата:   16-01-13 23:56

Никакво изключение не е, всеки може да се включи, гледах предложенията. Най-различни са. Трябва да имаш някакъв малък законен капитал - т.е. да си показал, че имаш мениджърски умения и можеш да печелиш пари.

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: explorer   
Дата:   17-01-13 00:02

Не ми се спори късно посред нощ. Аз също лично съм виждал в последните 2 години, по какви програми може да се кандидатства, и винаги е ставало дума само за едър капитал.

И да отговоря на gorbi, нямам нищо против богатите. Но не искам да ги обогатявам още повече с моите данъци!


Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: Uve_Smotanson   
Дата:   17-01-13 00:05

написа:

> Уве, разгледай и ти
> миналогодишната тема. Там ставаше
> въпрос за една съвсем различна
> програма със съвсем различни цели
> и съвсем различни бенефициенти.
>
> И става въпрос не за програма за
> смазване на конкуренцията, а за
> развитие на бизнеса, за да бъде
> българската икономика
> по-конкурентна. Иначе да те питам,
> защо не се противопостави на
> идеите тези пари да се дадат на
> българските театри, естрада или
> както някой каза - пенсионери. Как
> точно ще се развие така
> икономиката?
>

За онази програма е възможно, останал съм със спомени за някакви европари. Сега не ми се рови.

По другото. Пайнер не знам накъде да го развиват. Освен филмова индустрия.[smilie5] Не съм се противопоставил, защото първо не ми е работа и второ въобще не съм знаел за този тип проекти. В крайна сметка аз съм прост юзър. Виждам ги когато стане подобен медиен скандал. Това е малко като криминалистите - идват когато има труп, по-рано не. Белята трябва да стане факт, за да реагирам. Само не ми казвай че ти предварително си знаел и подстрекавал пространствено-времевия континуум да се случат всички събития довели до избора на Пайнер в тази програма.[smilie5]
Но това за мен е нормално и като поведение и като случка. Аз просто съм никой. Един ник. Наистина нито съм "елит", нито "име", нито имам функциите и харизмата да генерирам нещо повече от псувня на глас. Кармично съм проъклнат да имам пълна липса на каквот и да е положително и героично качество. От което следва и другото.

Което друго е по отношение на театрите, естрадата и пенсионерите - и тук идва мястото на "интелектуалния елит" и "трегерите". За каквото и да си говорим винаги трябва лидер, ако ще това да е свинаря Ивайло. Лошото е, че вече нямаме свинари. Свине да, свинари - не. Чакаме нещата да се самослучат някак си. И най-глупавото от цялата ситуация е, че си ги чатим тия неща. В предкомпютърната ера, хората са се събирали, виждали са се и са се напивали правейки история. Сега всичко е лайкове, статуси и подобни булшити.[smilie18]
Е, явно покрай тази и подобните случки не всички, но те и тия герои на новото време вобще не пишат по форуми.[beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: Digitalgab   
Дата:   17-01-13 01:15

Тъжното в случая е, че ужким културната Европа налива пари в една институция за производство на антикултура и пошлости, каквато е Пайнера, виж им само просташкото наименование, печелеща от простотията на хората, а и за да продължава да печели, трябва да насажда и поддържа тази простотия. Така че, опростачването на нацията е в пълен ход. Изключвам прекрасните изпълнения на достойни хора, като Д.Спасов (Давай бе чичо и др.) Тези пайнери и подобни са наистина уродливо явление (помня как започнаха преди 20 години с пиратските сергийки) а дали някой харесва и поддържа дивашката им музика е въпрос на възпитание, възпитание на вкусовете.
Но наистина, къде е институцията или компанииите или фирмите, които могат да им противостоят, защо те не правят проекти или ако правят къде са?



Публикацията е редактирана (17-01-13 01:18)

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: Tnt   
Дата:   17-01-13 07:37

От статията на СЕГА, защо са се отказали фирми спечелили европари:

"Около една пета от компаниите прекратиха договорите си по “Конкурентоспособност”, защото не успяха да осигурят съфинансирането на проектите си."

Някой горе го беше казал: "пари при пари отиват". Все си мисля, че това изобщо не е стимулиране на конкурентноспособността, но не аз определям условията.

Горби, още ли не си разбрал, че не музикалният стил чалга е проблемът?

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: Uve_Smotanson   
Дата:   17-01-13 08:48

Допреди няколко години държавните поръчки за компютъризирани системи бяха станали градска легенда. Много фирми въобще престанаха да участват в подобни конкурси. Няма земна сила, която да ме убеди, че такива лъвски порции се дават днес на случаен принцип, благодарение на някакви хартии под формата на "изрядни документи".

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: fove   
Дата:   17-01-13 09:09

НА ФУСТАНА ТИ ТЕГЕЛЯ ИЗГОРИ НА МЕН ДЖИГЕРЯ”

/Откъс от проект за усвояване на пари по европейска програма/

Знаете ли защо бай Ганьо не обичал пианото ? Да ви припомня. Защото “звуковете му се пресичат: бутнеш клавиша …и се пресече, друго нещо е хармониката. Като си туриш пръста /на клавиша/- натискай майка му стара! Половин час да ти бучи, натискай, извивай на талази, додето ти дойде кефът! А пък с пиано - дрън, дрън, вятър!

Това, че пианото е дрън, дрън, вятър е доста точно музикално наблюдение от страна на прочутият българин. А е точно, защото е отбирал от музика, човекът и много я е обичал, както свидетелства и Алеко в разказа си „бай Ганьо на гости у Иречек” :

„Кой? Бай Ганьо ли? Ами че ако бай Ганьо не обича музиката, кой други ще я обича? Кой други е можал да внуши на циганите, сиреч на музикантите, такъв респект към себе си, както бай Ганьо? Само като им мигне с око, погледнете вий какво става с тия цигани! Огън! Огън! Завий оная ти цигулка, запищи онзи ти кларнет!

Снагата ти е топола,

на мойто сърце кат два кола.

На фустаня ти тегеля

изгори на мен джигеря...



Заслужава си човек да припомни тия редове на Алеко, за да се види, че това, което се случва в днешните мутротеки и чалготеки се е случвало по нашенско още преди век и нещо си.

Други неща не са се случвали преди век и нещо си, обаче. Тогавашните български правителства, може би защото не са разбирали твърде от пазарна икономика, либертарианство, фючърсни сделки и европейски програми, са решили, че не бива да дават парите на данъкоплатците за мутреси, за мутри и за цигани, „сиреч на музиканти”, както се изразява Алеко, нищо расистко тука, та затова са ги давали за музикални училища, за рисувални училища, за художествени галерии, за университети, и за истинска музика – между другото в България са били поканени много чешки музиканти да обучават надарени българи. От творческата близост на български и чешки музиканти се появяват прекрасните хора на Дико Илиев, например.

Това с чешките музиканти, между другото си е било нещо като европейска програма за развитие на българския музикален бизнес. Само дето в страната са идвали европейски музиканти, а не европейски пари. А какво щеше да се случи, ако бяха дошли пари, а не музиканти ?

Ами най-вероятно парите щяха да отидат у бай Ганьо. Човекът, който разбира от музика, защото е изпотрошил с музика сума ти стъкла . Човекът, който много добре схваща пазарните предимства на хармониката пред пианото.

И който в някой проект за усвояване на парите по европейски програми вероятно би написал следното :

В моите звукозаписни студия ще се дава предимство на хармониката. Защото като си туриш пръста на клавиша - натискай майка му стара! Половин час да ти бучи, натискай, извивай на талази, додето ти дойде кефът! А пък с пиано - дрън, дрън, вятър!

И би препоръчал своите мениджъри по следния убедителен начин :

Моите мениджъри умеят да мотивират творците. Кой друг, освен моите мениджъри биха могли да внушат на циганите, сиреч на музикантите, такъв респект към себе си? Само като им мигнат с око, погледнете вий какво става с тия цигани! Огън! Огън! Завий оная ти цигулка, запищи онзи ти кларнет!



„ Огън ! Огън ! Завий оная ти цигулка, запищи онзи ти кларнет !”

Е как при такива убедителни доводи да не дадеш един, че и два, че и три милиона държавни пари на тия папищаш мениджъри и баш продуценти.

Та след Новогодишното слово на президента да не звучи Дунавското хоро, а пазарното :

„Снагата ти е топола,

на мойто сърце кат два кола.

На фустаня ти тегеля

изгори на мен джигеря...”

Честита Нова Година, скъпи сънародници, братя и сестри.



И все пак не са им давали пари. Тогава де, когато се е строяла България. На циганите, тоест на тогавашните пайнери не са има давали пари. Тогавашните управници за били образовани хора - изучили се в Европа повечето. А пък и Фердинанд, и Борис, с всичките им кусури са били от стари и прочути европейски родове. И единственият народен управник – всъщност съчинителят на хита„Зелен листец” е бил достатъчно далновиден, за да тласне страната към Европа, а не към Анадола с нейните кючеците или към Русия с нейните казачоци/ За Стамболов става въпрос, ако някой не се е досетил/. Затова управниците от онова време с право са наречени „ Строители на съвременна България”



Ама мутрите и мутресите с техните мутренски свирни и свирки, ама певачките с техните певачески маками, ама кючекчийките, с техните гюбеци били пазарни. Вървежни били. Търсели се. Продавали се били.

И затова бивало да се подкрепят. / Те и гювендиите е джадиите също са пазарни и вървежни между другото, само дето не са се досетили да кандидатстват за пари по някой европейска програма. Ма то не е късно/

А пък класическата музика, не била вървежна, защото пианото, нали “дрън-дрън, вятър”

Това разправят почитателите на гъгнивите маками, на въртеливите хълбоци, на клатещите се силиконови кълбета, на писукащия кларнет, а може би на либертарианството, фючърсните сделки и слОбодния пазар.

„ Тук няма нравственост, няма култура, подкрепят се печелившите проекти -думат те - правилата са за всички, каквото пощат потребителите – това им се дава, искат тикви - на им тикви, искат кратуни – ето им кратуни, искат цици – на им цици, като не щат Сметана, нанай Сметана, нищо лично, просто бизнес. / СмЕтана е чешки композитор, оня дето бай Ганьо не успял да изсвири, нищо общо със сметАна/.



Добре, да оставим настрана нравствеността, културата и прочее тараляснически отживелици. Да подминем явното противоречие – да се подкрепя нещо, което и без това си било успешно и значи няма нужда от подкрепа.

Пак доводите на тия, които одобряват отпускането на европейски пари за чалга издишат.

Защото нито простотиите са чак толкова пазарно успешни, нито пък истинските ценности нямат пазарен успех.

За една година една песен на една Ивана /чалга певачка това/ е събрала в „ютюба” около 80 хиляди посещения. / С песента „Сълзи и шампанско”. Не съм я слушал, предполагам някой реве и пие шампанско, защото „на фустаня ти тегеля изгори на мен джигеря” /.

Толкоз. Вече никога никой няма пак да слуша тази песен.

Сметана / да не го сбъркате със сметАна/ са го слушали тази година примерно стотина души. Българи. Или петдесет. Или пет. Но следващата ще го слушат още толкова. Ще го слушат и след десет, и след сто, и след двеста години. И накрая Сметана ще събере много повече посещения от Ивана. Всъщност той вече ги е събрал. Всяка негова творба е слушана средно от пет милиона души. Значи е вървежен, човекът. Значи е пазарен. Само дето го няма, за да си събере парите от прослушаните „парчета”. Но пък е имало кой да го подкрепи докато е бил жив.

Кой ли би трябвало трябва да подкрепи незнайния български Сметана / Или Фазил Сей, или Глен Гулд, или Кейт Джарет, или Елен Гримо /, вместо знайните Ивана, Мия, Сия, Оставия и Оправия.

Кой ли би трябвало да подкрепи оня даровит младеж, който съвестно се упражнява в някое музикално училище и вдъхновено изпълнява Сметана и Шопен в някое прашясало читалище пред десетина познавачи и любители. Оня който с течение на времето ще събира все повече посещения, ще бъде пазарен, ще бъде вървежен и макар да го няма вече, светът ще дума за него : „ Знаем, знаем, прочут български композитор „ / Стига с тоя прочут Стоичков и цървулските му псувни, моля ви/. Кой ли би трябвало да подкрепи оня полуглух композитор-пенсионер, който брои парите си за парно, докато в главата му звучи рапсодия Марица, примерно.

Ами обединителят на поколенията – минали и бъдещи, онзи, който пази, съхранява и предава достиженията и ценностите на тези поколения, оня който, също като извечните музикални творби не изчезва с времето.

Кой е той ли.

Ами държавата разбира се.

И като спомене държавата, човек се сеща за нейния министър председател, за това какви сластни погледи разменя с Цецка Величкович, за посещенията му в чалготеките след изборни победи и за началниците на Пайнера освен това, а и за някои техни роднини също се сеща.



Убиват, тъпчат, мачкат, унижават и се подиграват с остатъците от българската култура. С парите на данъкоплатците – българските и европейските подкрепят и подпомагат израждането на България.

И думат : „нищо лично, просто бизнес”

На такива бива да им се рече – вие простаци – нищо лично, просто изконна, позната, вехта, отвратителна, отблъскваща байганьовщина. За съжаление овластена.

Иво Беров

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: boni   
Дата:   17-01-13 09:27

Автор: Tnt
Дата: 17-01-13 07:37

От статията на СЕГА, защо са се отказали фирми спечелили европари:

"Около една пета от компаниите прекратиха договорите си по “Конкурентоспособност”, защото не успяха да осигурят съфинансирането на проектите си."


С други думи ТнТ, това са хора, които са мислели, че ще им дадат едни пари за харчене. Само че истината е горчива, няма такова нещо. Длъжен си да разкриеш работни места и всичко се следи до стотинка. Освен това трябва да си доказал, че си кадърен мениджър, не въздухар, който иска 500 000 финансиране а през живота си не е успял да събере поне 50 000.

Кой ли би трябвало да подкрепи оня даровит младеж, който съвестно се упражнява в някое музикално училище и вдъхновено изпълнява Сметана и Шопен в някое прашясало читалище пред десетина познавачи и любители.

- Примерно да го подкрепи една асоциация от известни български преуспяли музиканти, която да кандидатства и да спечели проект по това направление.
Ама не им се занимава на повечето. Лили Иванова и Васко Кеца защо не го направят?

Един положителен пример, такива младежи ги подкрепя фондация "Америка за България" - програмата им "Фортисимо в клас" беше уникална!

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: J0R0   
Дата:   17-01-13 09:53

Да попитам нещо - защо Бойко Борисов преди няколко години, като главен секретар на МВР свали билборда на Азис от при паметника Левски?
Билбордът не е нещо незаконно.

Сега си представете същото мероприятие, но подкрепено с европейски пари плюс пари от нашите данъци (да, може би по-малката част, но ги има)

Все си мисля, че окултуряването на нацията трябва да е с приоритет пред опростачването, па макар и второто да е по-добре защитено, като бизнес план.

И че ролята на държавата е да инвестира в театри, музеи и галерии, а не в стрийптиз барове и казина. Независимо че последните са по-печеливши.

Да, зная че в това финансиране всичко е законно, но законите не са догми, те се променят в полза на обществения интерес, пък обществения интерес се определя чрез общественото мнение, та затова и ето и моите 5 стотинки по темата.
И билборда на Азис си беше 100% законен, че дори и платен с лични пари, а не с наши, но въпреки това го свалиха.

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: boink   
Дата:   17-01-13 09:58

просто една история.

на една разходка до копитото, заварваме там мега оживление. кучета, зайци, момичета търчат натам насам, осветители, хора с камери, мутри....

снима се видео клип както разбрахме. този:

http://www.youtube.com/watch?v=a7J6TlH3Xww

песента не мога да коментирам, нито пък каквито и да било неща свързани със стила и тн. вече сте писали достатъчно.

какво беше интересното за мен:

1. не предполагах колко много хора за ангажирани (поне 30 човека) за направата на един такъв клип.

2. имаха си доста добра предполагам техника, осветление и тн.

3. всичко беше много добре подредено и органзиирано (наблюдавах ги поне 2 часа)

4. хората които се занимаваха с техническата част изглеждаха по-такъв начин, сякаш се снимаше някакъв филм за някой екстремен спорт (както и си помислих първоначално)

----

изводите които си направих за мен:

1. всички без мутрите (3-4) и изпълнителката са напълно нормални хора които имат работа

2. работата си е работа, важно е че тези хора имат работа

3. явно всички по веригата изкарват пари. това е добре.

4. по-добре осветител или монтажист на чалга клипове в българия, отколкото осветител и монтажист работещ в макдоналдс в дания.

5. макар и работа свързана с чалга музика и стил, все пак се натрупва опит.

[smilie3]


----

еврофондовете не мога да ги коментирам. може би след 1-2 правителства ще излезе всичко на яве. сега е само спекулации и раздори.

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: gorbi   
Дата:   17-01-13 10:26

Не вярвам да има друг народ на света, който така да се мрази и отрича... Да е искрено омерзен от самия себе си... [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: boink   
Дата:   17-01-13 10:34

и да люби [smilie3] мрази отрича и люби [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: fove   
Дата:   17-01-13 11:10

"Убиват, тъпчат, мачкат, унижават и се подиграват с остатъците от българската култура. С парите на данъкоплатците – българските и европейските подкрепят и подпомагат израждането на България.

И думат : „нищо лично, просто бизнес”

На такива бива да им се рече – вие простаци – нищо лично, просто изконна, позната, вехта, отвратителна, отблъскваща байганьовщина. За съжаление овластена."

Иво Беров


Горният цитат,ако се сменят думите "българската култура",с българска природа напълно е подходящ и за темата за Банско,несебърските дюни или АЕЦ "Белене".

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: chill   
Дата:   17-01-13 11:21

Принципно погледнато, защо ние, малцинството, трябва да определяме какво е стойностно и заслужава финансиране?

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: Digitalgab   
Дата:   17-01-13 11:23

Ми защото сме солта на земята, човече!

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: kadans   
Дата:   17-01-13 11:39

Аз не слушам чалга, но пък си направих труда да се поинтересувам за предаванията по Планета ТВ.
Освен чалгата има много фолклор, народна музика, народни обичаи, предавания за България, за природата на България. Много повече отколкото в други ТВ.

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: Vizov   
Дата:   17-01-13 11:41

Да, ама другите са елитарни [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: kadans   
Дата:   17-01-13 11:43

Бащино огнище” – програма за традициите
Пъстра броеница” – фолклорна програма
Край огнището” – документален филм
"Картини от България" - музикална импресия


И т.н. и т.н.

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: ценослав   
Дата:   17-01-13 12:38

Значи думата "Чалга" я измислиха завистниците. Пайнера тръгна от нищото и стигна до нещото. Ма операта, че и театъра, че и киното - де ги бе хора??!!! Калоянчев на времето го гледах на една поляна със Стоянка и тяхнвото поколение. Беше в едно малко селце Звездец, ей тъй, пред войниците без пари. Тея сегашни култургенти, знаят ли пътя извън околовръстното на София??!!! Лошо или добро, на по сегашната "пазарна икономика", кое върви!!! Па вие си ревете за културата. Много културни станахме и зехме да си пречиме! Ареееее!![smilie6] [smilie6] [smilie25] [smilie25] [cool] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: explorer   
Дата:   17-01-13 12:40

Не е лоша статията на Беров. Но акцента е сложен погрешно. Пък и, струва ми се, малко се е поизхвърлил с напъните си да се изкара културен - не знам да има рапсодия "Марица", има рапсодия "Вардар" на Панчо Владигеров, ама хайде.

Евродепутатите ни, гледам и те поставиха акцента на грешното място. Първанова сравнила в Европарламента поп-фолка със софт порно. Ами и за софт порно да беше проекта, ако беше добре издържан, и можеха те да вложат свой 1 милион, със сигурност и на тях щяха да им дадат 2 милиона еврофинансиране. Правилният въпрос в Европарламента би бил: "Какви са тия европроекти, по дяволите? Защо раздавате парите на европейския (вкл. бедния български) данъкоплатец на частни фирми"? А нещастника Калфин или демонстрира пълна неграмотност относно европейските субсидии, или просто демагогства "Не е виновен този, който е получил парите, има конкурс. А този, който е поставил приоритетите в конкурсите, това е държавата". Какъв конкурс бе, Калфин? Какви приоритети? Да пише специално "за кучета и котки може, но прасета не може"?


Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: Digitalgab   
Дата:   17-01-13 12:48

Пуснах Планета HD, върви Хабиби, хабиби, ох, ох ... или музикален фон за размножителна копулация в махлата.



Публикацията е редактирана (17-01-13 12:54)

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: мара   
Дата:   17-01-13 13:01

чалгата - днешната дисидентска музика [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Еврофондове = Чалга
Автор: J0R0   
Дата:   17-01-13 13:02

Александър Морфов, Кирил Маричков, Антони Дончев, Мариус Куркински, Теди Москов публично се възмутиха.
Формално погледнато не са прави.

Азис пък публично им се подигра.
Формално погледнато е правият.

Мен пък не ме е срам публично да съм на страната на лошите :)

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.