Автор: aquarius
Дата: 29-09-12 13:23
И аз по-миналата седмица, вече не издържах и нямах нерви да чакам да изтече гаранцията (след 6м) затова го закачих на ПЦто и ръгнах да рутвам (преди това бях прочел малко де ) Дори намерих някакъв тул специално за Nexus S който си има и интерфейс....абе яката ралта . Почнах да следва инструкциите, отключих го и аха да го рутна, и той взе че изгърмя демек се брикна (bricked). За съжаление обаче екранчето му беше пукнато. Занесох го в сервиза за Ментел, да го проверят. Няколко дена по-късно, ми се обадиха съвсем тържествено да ми заявят, че гаранцията не важи при пукнато стъкло. Най-итересно обаче, беше когато един месец преди това, когато ми се спука стъклото на екрана, ми казаха че "ГАРАНЦИЯТА НЕ ПОКРИВА СМЯНА НА ЕКРАН/СТЪКЛО" и ми обадиха една цена за смяна дето още ми се вие свят. Но не за това ми е думата. По-логично беше да ми обяснят какви ще са последствията за мен ако екрана не се смени. На всичко отгоре, обвиниха счупването за изгорялото дъно, като изобщо не разбраха, че е отключван .
Както и да е. Просто внимавайте какво правите, да не се обзаведете с някои и друга маркова тухла. Не че не изпитах и леееееко облекчение...... ....сега пътят ми към SIII е открит
ПС де...иш и тъпата клавиатура как яде букви
Публикацията е редактирана (29-09-12 13:25)
|
|