Автор: CyberGene
Дата: 15-09-12 10:45
Интересно как като процесорът и графиките на новия айфон са много по-мощни от тези на конкуренцията, изведнъж се оказа, че това нямало никакво значение, "ние игри не играем", "HD-филмчета не гледаме", "алуди А6"... Че купете си по една слушалка на Нокия за 10лв тогава бе, аланкоолу, що давате толкова пари за галаксита
Да ви кажа ли и защо AppStore е толкова успешен? Щото резолюцията на екрана на всички айфони досега е изключително логична. Първо беше 320x480, след това се удвои на 640x960, така че игри, писани за първата, работят и на втората без интерполация, просто с удвояване на изобразяваните пиксели. А сега имаме 640x1136, което продължава да е backward-compatible със старите, защото дори и най-старите игри могат да бъдат показани на екрана в средата, с удвоени пиксели и черни ленти отляво и отдясно. Това улеснява програмистите страхотно, защото няма нужда да портват игрите за новите реолзюции, а дори и да портнат, в това време съществуващата версия си работи без каквито и да е проблеми. Работил съм в студио за мобилни игри и знам каква мизерия е да трябва да поддържаш всевъзможните резолюции на различните телефони и да правиш версии за какви ли не модели и да трябва да портваш постоянно... Затова програмистите на игри мразят Андроид.
Но то като с много други неща, се иска и малко акъл да се вложи при създаването на някакъв продукт, не просто да откраднеш идеята на другия.
Публикацията е редактирана (15-09-12 10:48)
|
|