Автор: onakava
Дата: 12-05-12 02:47
Ако имате време, разцъкайте в сайта на европейската комисия, там може да намерите обяснение...има списък на приоритетните проекти - на седмо място (първо за наземен, първите 6 са железопътни проекти) е Игуменица-Патрас-София-Будапещ.
https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/usew7133.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2012-05/ztsl5554.JPG
http://tentea.ec.europa.eu/images/maps/priority_projects/pp_7.jpg
Относно въпроса на Никсъна, преполагам, че става въпрос за част от проекта за развитие на мрежата извън европейските граници и частност свързване на централна Европа с Балканите, Турция, Кавказ, Каспийско море и Близкия Изток. И понеже е доста широчко, там някъде трябва да се вмъкне Истамбул - Одеса. Колкото повече, толкова повече, все ще свържат послет точиците, не е като да няма амбиция.
TEN-T
Едит - забравих най-важното - сърбите да не мрънкат - докато не влязат в ЕС, ще бъдат заобикаляни, дори и да са по-кратък път за някои дестинции, проблемът им не е в българските неродени магистрали. Без да споменавам кризата.
Публикацията е редактирана (12-05-12 02:52)
|
|