Автор: Djogata
Дата: 22-04-12 22:00
Понеже Бони я пусна тази тема, се загледах как работи и моята кола като се движи по инерция.
На празен ход е на 750 оборота.
Ако я пусна по инерция - изключа от скорост, но се движа, оборотите остават по-високи, около 950. В момента, в който спра напълно, падат на 750. Това, което е интесно е, че ако докато се движа по инерция натисна съединителя, оборотите падат веднага на 750, независимо от скоростта.
За мен най-логичното обяснение е, че се поддържат по-високи обороти за нуждите на хидравликата, защото ако другото обяснение беше вярното (че вдига оборотите за по-лесно превключване), то тогава няма никаква логика оборотите да падат при натискане на съединителя.
А хидравликата си иска доста налягане - ако съм спрял на място и искам да завъртя рязко волана (което в спряло положение изисква доста усилие), при достатъчно бързо завъртане се усеща как моторът сам се форсира леко, за да подаде достатъчно мощност.
|
|