Автор: ivjordan
Дата: 13-04-12 00:42
Не съм запознат с американските, просто ги няма у нас.
Но, при европейските и японските, които се търкалят из България, италианките бият всички.
Дори в малки автомобили, като Фиат Пунто, вътре е просторно, контролите са на правилните места, удобството е на първо място. Това го няма при еквивалентните Корса, Поло, Клио и т.н. За големите модели да не говорим - Алфа 166, Ланча Либра са с класи над еквивалентните си модели, а бият и доста от по-високия клас (говоря за удобство).
Като поддръжка, не знам точно, но познавам хора с японки, които предпочитат да поръчват части от щатите, вместо да ги купуват тук. При Ауди нещата са кошмарни. За БМВ и Мерцедес изобщо не споменаваме.
Аз лично в момента съм с Мареа и за 60К км., откато съм я купил, съм сменил носачи - около 150 кинта, накладки - около 60 и съединител - 160. Това, на първо място, са консумативи и заедно с труда са ми се вързали около 600 кнта, което прави по около десет кинта на хиляда километра, което ми се струва приемливо.
Същевременно, колата е огромна. И да искам да се правя на гъзар и да си туря лакътя на вратата, не мога, защото идва далече. Има всякакви глезотии, включително щека за мерене на нивото на течността за чистачките. Не че ми трябва, въпросът е, че го има. А в коя немска кола има такива неща?
Естествено, не твърдя, че моята кола е най-хубавата. Това все пак е нисък клас автомобил, но предлага много за малко пари. Така е с повечето италиански коли - евтини, комфортни, надеждни и не на последно място, красиви.
Иначе, ако ще сипем несвързани доводи, WRC най-често е печелено от италиански автомобил, а най-много победи има Ланча. Това, естествено, не ни грее за нашите градски таралясници.
|
|