Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7  8     всички  напред  последна
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: IvoZafirov   
Дата:   21-04-12 23:04

Нормално е, когато е по инерция да са по високи оборотите. Мисля, че е вързано с хидравликата, но Тод да каже. Не съм сигурен за абс-а защото дори и на корсака, който нямаше беше така.
На моята като е по инерция оборотите са около 1000, а на място около 700-750. Няма значение на бензиун ли е или на газ.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: Cristinel   
Дата:   21-04-12 23:07

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: TODD   
Дата:   21-04-12 23:13

[smilie5] моторчетата за празен ход са друга работа ... тука се мери количеството въздух ,количеството гориво , тяхните температури , пушека в аспуха и още 50 параметъра и още няколко предварително зададени параметъра съобразени с работната характеритика на мотора ....

Излишни неща за добрата работа на един двигател с вътрешно горене но иначе няма какво да ядем [cool]

[smilie5] [smilie5] [smilie5] [smilie5]


Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: 2nYo   
Дата:   21-04-12 23:13

wd40... А може и да е от Map сенз, или възд филтър, на мене ми е правил проблеми 4исто нов филтър, и 4 дена никой не се сети щот нали нов даже от 4итав дотав4ик марка ...

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: Cristinel   
Дата:   21-04-12 23:55

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: boZo   
Дата:   22-04-12 00:07

Не е проблема в дебитомера/мап сензора, това според мен е нормално състояние и не е свързано с ABS-a.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: pif   
Дата:   22-04-12 00:18

Бони, направи си няколко експеримента:
Пусни колата по инерция на задна и виж какво ще стане с оборотите. Би трябвало пак да се стабилизират но на по ниско ниво.
Може да си поиграеш с махане на въздушния филтър и/или запушването му.
Потдръжката на оборотите на празен ход е посредством обратна връзка с дадени коефициенти за стабилизиране и е свързана с параметрите на датчиците и изпълнителните механизми. Според 3д картата компютъра очаква ако отваря инжекторите за 2-3-4 милисекунди при дадено налягане това да отдели определено количество енергия която да е достатъчна да потдържа оборотите на празен ход. Но ако тези предварително зададени стойности са прекалено ниски или прекалено високи за текущата ситуация - обратните връзки ще работят зле с тези коефициенти и ще се получават колебания.
Според мен колебанията в движение ги няма защото енергията от движението завърта маслото в скоростната кутия и на двигателя му е по леко. Пробвай по инерция назад.
Напълно възможно и вероятно е да ти е паднало налягането на бензиновата помпа или клапана да не успява да задържи стабилно налягане. Нещата може да са много и лесно могат да се открият с осцилоскоп и газ анализатор. Въпроса е струва ли си усилието.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: victory13   
Дата:   22-04-12 02:43

ужаст другарко [smilie18]
бони, колата ти реагира добре... 2nYo го е написал на предната страница, в движение ти държи по-високи, щото по-лесно да се изстреляш, когато решиш... инжинерно-компютърна му работа [smilie18] ... данните за движението ти идват от датчика в дифа...
за колебаещите се обороти мотор празен ход или достъп на въздух м/у дросела и колектора... ако е нещо друго, трябва да излезе на диагностика... мапа също не излиза, ама може да го изключиш, и да видиш как работи тогава... ако няма промяна, може и той да е...
успех... ма все пак имай в предвид, че 4 така си работят общо взето [smilie18] ... друго си е 6 в редица [smilie7]



Публикацията е редактирана (22-04-12 03:19)

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: 1vo   
Дата:   22-04-12 04:20

Кат дигнеш колата на крик и си на нулева, гумите що се въртят [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: boni   
Дата:   22-04-12 07:22

Ех, 5-така на предишното ми Волво 850 какъв мазен звук вадеше - швейцарски часовник. Уникална кола за времето си, а и за сегашно време също. Много подценена на нашия пазар. Ама като все нещо ме гъделичка да сменям[smilie18]... Валетвитора я отнесе...

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: krasi02   
Дата:   22-04-12 09:10

И на мен ми правеше същите номера на 190 ка. Получаваше си от моторчето за празен ход.Свалих го и го промих и всичко е ОК.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: langel   
Дата:   22-04-12 09:36

Почти съм сигурен, че проблемът е в дросела. Отиди да го адаптират.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: deadlirics   
Дата:   22-04-12 09:58

Проблема е причинен от многото датчици по колата. В процеса на работа, информацията подавана от тях се променя в посока натрупване на грешки. Причините са лоши връзки на кабелите и чисто механично износване. Компютъра отчита подадената информация, и компенсира с вдигане на оборотите. Например: в движение през въздушния колектор влиза повече въздух от насрещната струя, обаче на дебитомера пружинката му е омекнала, или клемите на реостата са оксидирали, т.е. влиза повече въздух отколкото отчита дебитомера. Съответно ламбда сондата отчита бедна смес при изгорелите газове. Компютъра не разбира от къде идва разликата и обогатява сместа, което вдига оборотите.
Това е само един от многото варианти. Друга причина може да е счупване или лоша херметизация на смукателните колектори след дебитомера.
На моята нексия, имаше нарушена херметизация на дюзите на газовия инжекцион, от там влизаше въздух и шашкаше датчиците.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: valkoskr   
Дата:   22-04-12 10:28

А според мен оборотите се вдигат зради въздуха ,които влиза през въздуховода ,когато колата се движи има един вид много слабо принудително пълнене с въздух а както знаем бензиновите мотори се управляват чрез промяна на количеството въздух постъпващ в мотора.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: victory13   
Дата:   22-04-12 11:48

Това го има само при кола на газ... и работи в обратна посока, при спускане по инерция колата може да изгасне даже от много ниските обороти, но не и да държи по-високи от на място [smilie5]
Снощи забравих, че ако ти не е добре дебитомера, няма как да не го видиш на бензиностанцията [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: Cristinel   
Дата:   22-04-12 16:55

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: IvoZafirov   
Дата:   22-04-12 17:28

Ей за тва най-добрите брички си остават карбураторите и в най-лошия случай моноинжекция. Нема комп#три, изгъзици и т.н. Бачка с каквото и сипеш без много много да намира махна.

Като си помисля само, че следващата ми кола ще има още повече джаджи по нея и ми настръхва косата. Ама за пуста сигурност ще требва по-нова да се купува.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: Cristinel   
Дата:   22-04-12 17:38

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: CyberGene   
Дата:   22-04-12 18:06

Не мисля, че това е нормално, но то всяка кола си има особености... Иначе само за информация моята кола като я изключа от скорост, но се движа и направя някаква дивашка маневра с поднасяне, при която се включват ABS, ESP и другите системки, с които е наблъскана, изведнъж вдига оборотите към 4000-5000, вероятно за да работят хидравликите на съответните системи. Така че по-високите обороти при движение на празен ход може да означават нужда от работа на разни помпи.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: deltaLink   
Дата:   22-04-12 18:17

Дай сега да си разплетем чорапите за 100 оборота.
Ще ни цакат с топла бира и бензин по 3 евро, пък вие за 100 оборота - та 100 оборота.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: TODD   
Дата:   22-04-12 18:24

Автор: IvoZafirov
Дата: 22-04-12 17:28

Ей за тва най-добрите брички си остават карбураторите и в най-лошия случай моноинжекция. Нема комп#три, изгъзици и т.н.


Не може моноинжекция без комп да го еба ....[smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Ама е прост .. кат Правец 8 та и по-прост .

Ама има толкоз читави инжекциони де никога за нищо не правят проблем ама екологията и дизайнерите им ебаха майката .... оти не слушат автомобилните инженери .

И ся даже ладата се се бори със софтуери ... [smilie5] [smilie5] [smilie5]


Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: paolo_n1   
Дата:   22-04-12 21:32

информацията се взима или от скоростната кутия или от абс датчика, и е направено умишлено така за да могат агрегатите като вакумна спирачка и серво управление които от своя страна са зависими от работата на мотора да имат необходимата енергия тоест въртящ момент ,в случай ако се наложи да спреш или да завиещ да не се окаже че не ти достига силицата за някое от тези две неща..от което да изправиш завой или да разбиеш стена с глава. и друго ако се движиш със 100км по енеркция и решиш да включиш на 4-5 скорост налягането на мотора а от там и мазането при нормални обороти няма да е достатачно за натоварването което ще трябва да понесе .от тази и други гледни точки почти всички съвремени коли когато се движат по енерция държът оборотите по високи от колкото когато се намират в покой.
така че давйте да си караме колите и да ч...ме жените докато цената на горивото позволява такъв кеф да става..щото лосле минаваме на ''лесли каручка малеле''
това е от мен .давайте сега малко съвети за това за което е създаден форума


Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: Djogata   
Дата:   22-04-12 22:00

Понеже Бони я пусна тази тема, се загледах как работи и моята кола като се движи по инерция.

На празен ход е на 750 оборота.

Ако я пусна по инерция - изключа от скорост, но се движа, оборотите остават по-високи, около 950. В момента, в който спра напълно, падат на 750. Това, което е интесно е, че ако докато се движа по инерция натисна съединителя, оборотите падат веднага на 750, независимо от скоростта.

За мен най-логичното обяснение е, че се поддържат по-високи обороти за нуждите на хидравликата, защото ако другото обяснение беше вярното (че вдига оборотите за по-лесно превключване), то тогава няма никаква логика оборотите да падат при натискане на съединителя.

А хидравликата си иска доста налягане - ако съм спрял на място и искам да завъртя рязко волана (което в спряло положение изисква доста усилие), при достатъчно бързо завъртане се усеща как моторът сам се форсира леко, за да подаде достатъчно мощност.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: Cristinel   
Дата:   22-04-12 22:03

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: Djogata   
Дата:   22-04-12 22:09

Е па както казаха по-горе - на кола на толкоз години как да не се колебаят? На мойта леко се колебаят оборотите май откакто е излязла от завода. В момента е на 7 години, и моторът си е на практика в оригиналното състояние - само масло е сменяно, плюс веднъж свещи и кабели. а стрелката на оборотите си мърда. Може да е просто особеност на компютъра - такива да са настройките, че да поддържа оборотите в малко по-широка граница, а не да ги кове до десетичната запетая.

Щом върви и не гасне, не мисля, че трябва толкова да се чудим. Караш и тва е [smilie5]

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7  8     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.