Автор: boink
Дата: 05-04-12 17:17
щом е първи мотор ти препоръчвам:
1. да е 600сс (стрийт байк) (с кросовия влизаш в мега филма на две нива - КАТ и Загряването в градски условия, ендуро? за град, неее :)
2. да можеш да стъпваш и с двата крака на земята (реално ако си висок 175 - 180 няма да имаш грижи с 90%)
-----
конете нямат значение. повярвай ми.
-----
този е добър: yаmaha fz6 (2004, вървят различно - 3500 - 4500 лв.)
https://photo-forum.net/static/forum/2012-04/zoaz8579.JPG
http://www.scenicreflections.com/files/Yamaha_FZ6_2004_17_1024x768.jpg
----
внимавай от кого си купуваш мотора в българия има адски много мотори без роуминг. и не изпадай в разни много странни марки или модели които после ще те боли главата като ги ремонтираш.
-----
като си купиш мотора, му смени всички течности, накладки, провери дисковете, отиди при някой майстор да ти оправи предницата и задния амортисьор и си купи такава заключалка която наистина да върши работа. не си слагай аларма. виж си гумите и ги смени - това е мега важно човек. не си купувай рейсинг гуми защото една такава гума не издържа от тук до морето, повярвай ми :) добавям и батерията смени.
инвестирай в екипировка.
- каската ти трябва да е brand new, защото не знаеш дали някой не е хлъзгал асфалтя с нея преди да я пребоядиса в роси реплика
- гръбния протектор е задълже. при повече от 70% от тежките инциденти с мотоциклет, падналия е изхакван в гърба от някой, пък да не ти обяснявам за прешлените на гръбнака.
- яке което да ти пази гърдите. супер важно е да не ти изстива сърцето. някаква кожа с протектори на рамената и лактите.
- кожени ръкавици нали се сещаш, иначе няма да можеш да си измиеш очите, ако направиш някой пауър слайд.
- нещо за колената да не изстиват.
и като паднеш, може и да не падаш, ритай желязото надалеч, немисли колко ще ти струва ремонта, защото една стара соц. максима гласи: за човещкия организъм резервни части няма.
успех
Публикацията е редактирана (05-04-12 17:28)
|
|