Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7  8     всички  напред  последна
 Re: Физика на удара ....
Автор: djogata   
Дата:   16-04-12 12:51

Ежко, бе то моето спи, ама по 40 минути, та за какво по-напред - да ям, да поразчистя хаоса от играчки, или да пиша във форума? Затова викам, че много време не остава [smilie5]
Пък чудовището не иска да си играе само, трябва и аз да вися постоянно при нея [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: batonga   
Дата:   16-04-12 14:30

chill ти какво точно караш ако не е тайна?

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: chill   
Дата:   16-04-12 17:41

Тайна е. [smilie18]

ПП. Но не и за теб, щом знаеш, че са ме излъгали, че имам 4x4 значи знаеш и какво карам. [smilie18]



Публикацията е редактирана (16-04-12 17:47)

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: IvoZafirov   
Дата:   16-04-12 19:39

Автор: chill
Дата: 16-04-12 12:45

Физика-мизика ...

Карайте по възможност по-малко, денем, в светла кола, избягвайте натоварени отсечки като Сливен-Карнобат през юли-август, на ляв завой се лепвайте за банкета, такава скорост, че да можете да спрете в границата на видимост и винаги да имате хубави гуми.

Оттам насетне, божА работа.
-----------------------------------------------------------------

Това правя. Само дето карам много, но с хубави гуми от високия клас, гледам да се пазя от джигитите и се надявам на късмет дето вика Тод. Щото преди няколко дни се убедих, чè късмета ме опази, а не това, че карах според правилата. Всичко се случва за чàсти от секундата и кой каквото иска да ми обяснява, но реакции няма.

А СУВ ми не трябва. Това за мен е възможно най-измисления тип автомобил - ни риба , ни рак.

Или лека кола или джип ама истински. Такъв дето има ръчка с която мушкаш 4х4, бързи, бавни.. А не ония лигавщини за магистралата и мола.

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: batonga   
Дата:   16-04-12 19:51

IvoZafirov, сега вече chill наистина няма да спи спокойно... [smilie2]
BTW chill, покажи ми SUV с 4х4 и те признавам. [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: IvoZafirov   
Дата:   16-04-12 19:57

Батонга да не бъркаш 4х4 с блокаж на диференциала?[smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: Uve_Smotanson   
Дата:   16-04-12 20:04

Сетих се, една сценка. Връщаме се преди няколко години една компания от Ловеч - евтините лайфове, едно време, та бяхме да видим Twisted Sister и W.A.S.P. Сега май спряха да правят тия концерти. Спираме на последната бензиностанция преди София, пием кафе, лафим си и по едно време по магистралата профуча Porshe 911 или нещо от сорта, но Porshe от двуместните със сигурност. Някаква бясна скорост, неудържим. Подмина бензиностанцията. На акъла си викам, ще стане някаква простотия, но повече по инерция си го помислих. Мотахме се какво се мотахме и тръгваме. 20 минути максимум да са минали. На няма и километър по надолу по пътя към София, същия убавец по покрив. Колата все едно е мината с горелка - всичко на ръждиво кафява тенекия, грам боя няма по купето. Района отцепен, чарколяци разпилени сигурно на над 200 метра. Тъпото говедо, съсипало тая кола нещо се обясняваше с органите. И да кажеш, че беше някакъв 20 годишен келеш шофьора, а то едно поне 30-40 годишен мъж. От тогава ми станаха още по-симпатични поршетата. Значи въпреки собствентаа си простотия, шасито и купето на тая кола са така конструирани, че шофьора и евентуално пътникът до него, да оцелеят дори при подобни ситуации.

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: batonga   
Дата:   16-04-12 20:07

IvoZafirov, надявам се никой не бърка 4х4 с AWD [beer]



Публикацията е редактирана (16-04-12 20:08)

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: IvoZafirov   
Дата:   16-04-12 20:17

Абе аз не го бъркам и точно за това не ща СУВ.

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: 2nYo   
Дата:   16-04-12 22:41

Не знам сув ли се води ама шефа си взе едно "Мици аутлендър" има си една врътка с позиции -2 WD - 4 WD - LOCK ... Това си е май онова дето си е на жибките ???

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: Grandpa   
Дата:   16-04-12 23:05

написа:

> IvoZafirov, надявам се никой не бърка 4х4
> с AWD [beer]
>

Те такава бангия карам (не е моята на снимката). Води се SUV и си има 4х4 (и бавни). И централен диференциал със заключване.

Няма място за спор, че возило с по-висок център на тежеста, при всички други равни условия не може да е по-стабилно от такова с по-нисък център на тежестта. Тамагочитата си работят, но не променят законите на физиката. Както е глупаво да тръгнеш из каманаците със нова съвременна ниска лека кола (дето и "престилки" вече нямат), така е е глупаво да влизаш джигитски в завоите със SUV.



Публикацията е редактирана (16-04-12 23:30)

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: chill   
Дата:   16-04-12 23:28

Щом и AWD не се брои за 4x4, няма какво за приказваме, само жалко, че Audi/Suzuki/Subaru/Mitsubishi/др. не са сетили за питат batonga, преди да си направят един куп модели такива.

Ама хак да ни е, да се мъчим сега. [smilie7]


Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: batonga   
Дата:   16-04-12 23:36

chill написа:

> Щом и AWD не се брои за 4x4, няма какво
> за приказваме, само жалко, че
> Audi/Suzuki/Subaru/Mitsubishi/др. не са сетили за
> питат batonga, преди да си направят
> един куп модели такива.
>
> Ама хак да ни е, да се мъчим сега.
> [smilie7]
>


To затова пише AWD, а не 4х4, не за по-интересно, а защото не е същото. Ето ти пример за AWD, ето ти и за 4x4

По-нагледно от това не мога да ти го обясня. Ама пък ти си вярвай де... [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: Стоев   
Дата:   16-04-12 23:40

Преди десетина дена подминах една патрулка с радар и камерка, а "кобрата" не се обади, няколко дни по-късно подобен случай, но ме спряха и ми четоха конско...май КАТ имат нови изненади... иначе съм със златен талон, един акт за 20лв без наказание точки февруари 2000г за жълто-червен светофар, никакви фишове, книжка от 1991г., последните 2 год. средно по 50хил. навъртяни...
Онези радари, дето броят кадри в секунда/ линейно преместване - да не станали одобрено измервателно средство?[smilie8]


Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: chill   
Дата:   16-04-12 23:44

2nYo написа:

> Не знам сув ли се води ама шефа си
> взе едно "Мици аутлендър" има си
> една врътка с позиции -2 WD - 4 WD - LOCK
> ... Това си е май онова дето си е на
> жибките ???

Това на Aутлендъра е обще взето най-разпространения вид задвижване в сегмента SUV/Crossover - първо имаш обикновено предно предаване, след това имаш режим, в който нормално колата се задвижва от предимно от предните колела, а ако те загубят сцепление започва да се предава въртящ момент и на задните (напр. с вискомуфа), най-накрая имаш режим със заключване на централния диференциал, така че еднакъв въртящ момент се предава и на предния и на задния мост.

Това, ковто обикновено нямаш в този сегмент е заключване на мостовите диференциали, най-много да имаш torsen дифренциал или диференциал с ограничене приплъзване (LSD).


Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: Djogata   
Дата:   16-04-12 23:45

Може и със сонари (ултразвук) да действат, или със лазери. И в двата случая антирадарът няма как да зацепи.

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: chill   
Дата:   16-04-12 23:51

batonga написа:

> chill написа:
>
> > Щом и AWD не се брои за 4x4, няма
> какво
> > за приказваме, само жалко, че
> > Audi/Suzuki/Subaru/Mitsubishi/др. не са сетили
> за
> > питат batonga, преди да си направят
> > един куп модели такива.
> >
> > Ама хак да ни е, да се мъчим сега.
> > [smilie7]
> >
>
>
> To затова пише AWD, а не 4х4, не за
> по-интересно, а защото не е същото.

"4x4" означава само и единствено, че при определени условия всяко от четирите колела може да получи въртящ момент (torque) от двигателя и да задвижи колата.

Кога, как, защо и дали винаги го получава определят различни видове задвижвания, кaто всяко от тях е подмножество на генералния клас "4x4".

Това, че ти си имаш собствена дефиниция за термина "4x4", която не се споделя от целия останал свят си е лично твой проблем, с който ти препоръчвам да не ни занимаваш. [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: Jim__Beam   
Дата:   16-04-12 23:52


.. Е тия трите копченца в средата са най-важните .... [smilie3] [smilie3]



.... https://photo-forum.net/static/forum/2012-04/xqdg1632.JPG
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/25741_1109185786016_1718000136_208147_6035170_n.jpg





... на по-старите Г-класи беха две хидравлични лостета до скоростия лост ......


... всичко друго е компромис ...... за електрониката говоря .... [smilie7] [smilie7] [smilie7]

Блокажите се включват само ръчно !! ...... при прави колела ...


Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: Стоев   
Дата:   16-04-12 23:54

Кобричката не е антирадар, а само детектор, хваща и лазерите, като например на цариградско, малко преди детелината на църна маца, посока Пловдив, онези голями кутии над пътя.
Въпроса ми е дали са "одобрено средство за измерване" видеонаблюдението с камери, изчисляващи скорост на база заснето линейно преместване .
Онуй за сонарите с ултразвук го забрави - с ултразвук си вадя хляба последните петнайсетина години - става за риболов, но не и да засичаш коли на пътя.... иначе вярно, че няма как да го засечеш

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: batonga   
Дата:   16-04-12 23:55

chill. Колко човека трябва да ти го напишат. Изгледай клипчетата които пуснах, ако наистина искаш да има нещо градивно в постингите ти.

p.s. A това което написа по повод Аутлендъра, ако го напишеш в офроуд форума ще те баннат [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: chill   
Дата:   17-04-12 00:04

batonga написа:

> chill. Колко човека трябва да ти го
> напишат.

Не съм видял някой да казва, че съм написал нещо невярно.

Освен, ти, но пък то се дължи на обикновена дребнава завист, така че няма да му обръщаме внимание.[smilie18]

> p.s. A това което написа по повод Аутлендъра, ако го напишеш в офроуд форума ще те баннат [smilie18]

Не думай! Ама наистина? [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: Djogata   
Дата:   17-04-12 00:14

Стоев, под сонар имах предвид един акустичен уред, не знам дали е сонар точно. Но изглежда като че ли става. Ползва се редово за вятърничавите историй:

http://en.wikipedia.org/wiki/SODAR

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: batonga   
Дата:   17-04-12 00:15

Завист [smilie11] Последното нещо което искам е да притежавам безсмислен SUV [smilie18]

Последен опит:

Four-wheel drive, 4WD, or 4×4 ("four by four") is a four-wheeled vehicle with a drivetrain that allows all four wheels to receive torque from the engine simultaneously.
4WD versus AWD
The term four-wheel drive typically describes larger passenger vehicles that may allow the driver to manually switch (sometimes with an automatic option) between two-wheel-drive mode (if available) for streets and four-wheel-drive mode for low-traction conditions such as ice, mud, snow, or loose gravel.
All-wheel drive (AWD) is most typically used to describe a "full time" 4WD which may be used on dry pavement. These systems must incorporate an inter-axle differential which allows the front and rear wheels to turn at different speeds. This eliminates driveline binding, wheel hop, and other driveline issues associated with the use of 4WD on dry pavement. Because all 4 tires in a full time AWD system are connected by a system of differentials, they are potentially very susceptible to spin when a wheel loses traction. Without sophisticated traction control systems, they would become immobilized when any one of the four tires lost traction. A traditional part time 4WD system does not connect the front and rear via a differential, and therefore does not suffer any front/rear torque reduction—if a front tire loses traction, it does not reduce torque delivered to the rear tires, even without traction control systems.

http://en.wikipedia.org/wiki/Four-wheel_drive#4WD_versus_AWD
Понякога се чудя защо се занимавам с хора като теб. Във всеки форум има по един като теб... мислил ли си скоро да пишеш пак прощално писмо от типа "don't cry for me ФФ" като последния път, всеки път те питам с надежда?


(не ще да стане активен линка)



Публикацията е редактирана (17-04-12 00:18)

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: imitev   
Дата:   17-04-12 00:20


Джога, със сонар не става във въздуха, защото много му влияе скоростта на вятъра.

Иначе са СУВовете - мааалко по-проходими са от лека кола... И до там. Той даже клиренса им не е много по-голям от на лека кола.

Нема ли ръчка за блокаж на диференциалите - не е жипка.

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: imitev   
Дата:   17-04-12 00:20

АДи!

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7  8     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.