Автор: headcharge
Дата: 15-04-12 22:03
chill написа:
> Обикновено не заслепяват СУВ-чете,
> ама 20-годишни бангии, на които
> някой им е лепнал китайски
> ксенони, без регулация, без нищо.
...
> Сега, всичко това много ясно, че
> няма да ти направи СУВ-чето
> по-стабилно от Subaru Impreza WRX.
>
> А в сравнение с тараляснициоте,
> дето струват колкото два
> комплекта гуми?
>
Карам Прелюд на 20г. който в момента струва колкото комплект нови гуми за SUV.
https://photo-forum.net/static/forum/2012-04/izjy6996.JPG
http://media.snimka.bg/6064/018382889.jpg
Няма как да му сложа ксенон, заради отварящите се фарове. Ама и не искам, защото смятам че ксенона трябва да бъде забранен като 4-та точка покрай СУВ-овете там при останалите дето бяха изредени. Малко пояснения - ксенона, дори и фабричен и регулируем като височина, няма как да не заслепи в процеса на разминаване насрещната кола, ако водача и се намира на нивото (или по-ниско от фаровете на СУВ-а). От криворазбрана сигурност, ксенона прави ден пред колата, като създава тесен фокусиран и насочен лъч във вертикална плоскост, но се разпръсква в хоризонталната, т.е. денят отива и в насрещното платно също, казано елементарно.
Ще се радвам сега chill да ми отговори защо нарича колата ми таралясник, след като е по-кола от неговия страхотен нов СУВ според неговите собствени критерии. Защото моята кола не заслепява никого, за разлика от неговата, замърсявам по-малко от него (мога да приложа данните от техническия преглед), по-стабилен съм от него в завоите дори и без 4WS (с него просто няма какво да говорим), и вероятно мога да натоваря повече багаж в моя багажник. Че съм по-бърз е детско да го споменавам, затова няма
|
|