Автор: batonga
Дата: 17-04-12 10:56
Grandpa, в случая с full time са искали да кажат че в много случаи системата е 100% активна, както е при Субару например, т.е. караш на предно, но в момента в който системата реши че има нужда, преразпределя тягата чрез централен диференциал и към други колела без ти нищо да правиш. Отделно вече имаш всякакви вариации според модела за ръчно превключване. А за Хондата в случая важи това: "Identical drivetrain systems are commonly marketed under different names for a particular nameplate's branding and, conversely, different drivetrain systems are commonly marketed under the same name for brand uniformity. Audi's quattro, Mercedes-Benz's 4Matic, BMW with the xDrive, Saab's XWD, and Volkswagen's 4motion, for example, can mean either an automatically engaging "on-demand" system with Borg-Warner ITM 3e magnetic or Haldex Traction hydraulic clutch, or a continuously-operating permanent 4WD system with a Torsen (torque-sensing) or other type of a differential."
И едно клипче поздрав за офроуд дружинката по-горе Когато и трактора не може да помогне
|
|