Автор: slyn4ogled
Дата: 15-04-12 23:15
Еййй, тоя diandimov гоУема раЛта ша излезне ... как тъй се е возил в кола - та даже такси - преди неколко години, при положение че модела все още се води концепт-кар и не е пусната в производство ?!? Па вече знае и кви са й кусурите, видите ли
Де да можехме и ний така ...
Но по принцип - GM закупиха серия двигатели от FIAT Group, за да заменят тежките и вечно жадни за повече и повече гориво свои двигатели. При равни кубатури "скапаните италиански мотори" са двойно по-малки, почти двойно по-леки, много по-икономични и също толкова бързи (че понякога и по-бързи). Някои нови модификации на култови американски модели вече ще стъпват на калпави италиански шасита ... Чудно, сигурно някой някъде се е объркал щот' е чел грешното списание
Еми такава е истината - горчива, верно е. И към един друг колега, писал по-нагоре - боксера на Алфа (примерно) си беше съвсем широко разпространен до началото на 90-те - не е само тестова иновация. Субару го купиха от АР, и си джиткат и досега с него, което само означава, че концепцията е желязна... Отделно от това, "италиански кошник", модел от 1982, е комплектован със двувалов мотор тип DOHC, дискови спирачки на 4-те колелета, кожен салон, ел-пакет (стъкла и брави), и климатик. И всичко това - стандартно за модела, а не като екстра за още десетина хилядарки отгоре на цената. Я да ми кажете сега за немски, френски или американски аналог ??? Те дори не са предлагали такива екстри по това време, с малки изключения.
А, и още нещо - типично е в темите за сравнения на автомобили и марки (не само в този форум, разбира се), феновете на "италианките" да говорят с факти и примери за разлика от опонентите си, които ръсят недоказани обиди и слухове, чути от най-добрия познат на един приятел ...
Аз лично за себе си знам чудесно защо карам Алфа и какво ми дава тя. Но това не ме кара да обиждам другите марки или техните фенове. Призовавам и всички тук да гледат по този начин на нещата. Аре наздраве сега !
И карайте разумно - каквото и да имате !!!
|
|