Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7  8     всички  напред  последна
 Re: Физика на удара ....
Автор: Todd   
Дата:   17-04-12 15:05

Да ти не казвам кво вика жената кога половината таралясник виси над дерето от нейната страна ...

[smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Или при страничен наклон 45 градуса и червенак по-хлъзгав от всяка грес в света .... тогава кога няма значение какви системи за проходимост и управление имаш .

Просто всички са безполезни ... [smilie5]

[cool]


Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: harvester_vn   
Дата:   17-04-12 15:18

Преди години карах една Тойота терсел, е те тоя таралясник, хем е дълъг и неособено висок, откъдето минаваше, малко джипки се навиваха да се пробват. Ама имаше една бавна скорост с истински блокаж [smilie21]

За ей такова джувотно става въпрос, само че тая ми се струва малко вдигната. Моята беше по-ниска:

https://photo-forum.net/static/forum/2012-04/fhqh8846.JPG
http://toyotatercel.hupont.hu/felhasznalok_uj/8/6/86224/kepfeltoltes/toyota1b.jpg

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: PolarBear   
Дата:   17-04-12 15:26

Тази тема бързо се изроди...и не е чудно, все пак изискваше познания по техническа механика, а тя не е от гимназиалната програма. И изби в посока "ДСЛР или безогледалка".

Колата е инструмент за постигане на определен резултат. Също като фотоапарата. И също като при фотоапаратите, избираш според търсения резултат.

На някого се струвало странно да ползваш кросоувър. Върви обяснявай на интериорен фотограф за какво ти е 400 мм обектив...

Кросоувърите 4х4 с постоянно задвижване на двата моста и променливо разпределение на въртящия момент между тях според условията за повечето хора не са необходими, но за немалко пък са чудесен компромис. Високи, широки, обемни, удобни, идеални за лоши пътни условия, а в извънредни ситуации дори и с някакви малки възможности извън пътя. Това са коли за път, бил той и почвен, тревясал и локвест, каменлив, като същевременно силата им остава асфалтът. Това са коли често свързани със специфична работа/професия (напр. строителство, надзор, геодезия) така и с хобита - стават за всички, освен за ловци и офроудъри. И както е известно - удоволствието няма цена.

Доскоро работех за, а и сега често със фирма, чийто главен офис е в Гренобъл, град в който джипове и кросоувъри са на практика забранени. И когато колегите ме виждат тук с такова животно, често си позволяват по някой въпрос, понякога с искрено любопитство, понякога с ирония или леко назидателен тон. В такъв случай им отговарям, че това е втората ми кола (истина е) и ми е необходима, защото съм скиор и пейзажен фотограф. Млъкват като по...парени.

[smilie5] [smilie5] [smilie5]



Публикацията е редактирана (17-04-12 15:30)

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: exile   
Дата:   17-04-12 16:17

Ба, SUV-ове.



https://photo-forum.net/static/forum/2012-04/mive6542.JPG
http://wildmania.smugmug.com/photos/366123742_eUbvE-M.jpg



Може и големият лош батко:

https://photo-forum.net/static/forum/2012-04/hoqk9232.JPG
http://www.bmwmotohire.com/images/gallery/full/r1200gs_adventure4.jpg




На един фотограф повече от това не му трябва.

Виж, на скиор... [smilie5]

Витара къса база в гаража и си пич.



Публикацията е редактирана (17-04-12 16:20)

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: chill   
Дата:   17-04-12 18:41

Най-яко си е катър. Да го качиш на едно ремарке да отхвърлиш по-голямата част от километрите, па на място да обикаляш баирите и да снимаш шИдьоври. [smilie18]


Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: promis   
Дата:   17-04-12 18:44

И аз съм си мислил за катърче, ама не знам колко му е разхода. Пък той не е кат джипка - дори цяла зима да не го изкараш от гаража пак иска гориво [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: PolarBear   
Дата:   17-04-12 18:44

Витара къса база е джип, а такова нещо не е нужно в случая. Освен това, макар и проходима машинка, е крайно некомфортна и малка, в никакъв случай не става за дълъг път, няма никакво пространство за багаж...въобще колата за сериозна работа или за удоволствие не може да е малка. Но, казвам пак, всеки избира според нуждите и разбиранията си...Всяка кола си има своя пазарен сегмент и да отричаме цели класове коли само защото за нас не са подходящи не е нужно.

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: Grandpa   
Дата:   17-04-12 19:36

написа:

> Междинен диференциал имат само
> системите Full time - part time нямат !!!
>
> И затова излизат от дупките !!!!
>
> [cool]


След справка с ръководството - "мulti-mode" са го кръстили моето, не "part time" (филмът не е шведски, а съветски).
https://photo-forum.net/static/forum/2012-04/crpv4094.JPG
http://img687.imageshack.us/img687/8156/4runnermanual.jpg



Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: mopt   
Дата:   17-04-12 22:59

Диференциали, колела, простотии ...
Скоро "джиповете" ще имат по 1 ел двигател във/за всяко колело и малко софтуер за управление - кеф ти 4х4, кеф ти 3х1, кеф ти 2х2.

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: Jim__Beam   
Дата:   18-04-12 01:12


.. Колко скоро ...... аре че немам време .... [smilie7] [smilie7] [smilie7]


Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: boreto   
Дата:   18-04-12 08:49

Офродаджиите са талибани.

Всичко що не ходи по калта е рая и всичко що не е поне Форестър е глупост
[smilie18]

А темата беше за физиката на удара...
[smile]


Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: chill   
Дата:   18-04-12 10:04

написа:

> Диференциали, колела, простотии ...
> Скоро "джиповете" ще имат по 1 ел
> двигател във/за всяко колело и
> малко софтуер за управление - кеф
> ти 4х4, кеф ти 3х1, кеф ти 2х2.

И аз се чудя защо не ги правят така. И да ползват сегашния двигател за генератор, работещ на обороти, оптимални за съотношението "разход на гориво"/"въртящ момент".

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: asahi   
Дата:   18-04-12 10:08

Мощните двигатели са доста тежки, за да ги слагат в главината на колелото. Това влошава комфорта, донякъде и проходимостта. Най-много някой планетарен редуктор да сложат там.

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: 2nYo   
Дата:   18-04-12 10:10

И ел. двигател на главината, при тия удари, и вибрации...

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: bairi100   
Дата:   18-04-12 11:13

Не знам автора,дали е чел и нещо разбрал от физиката на удара,но определящ фактор за поетата от летеца изпитател енергия и респективно пораженията по тялото му не е толкова скоростта, а КРАТКОСТТА на времето в което тялото му е преминало от тази скорост до нула,а често и до вечен покой[thankyou] 50кмh са напълно достатъчни да се размажеш равномерно по неотстъпваща повърхност[beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: batonga   
Дата:   18-04-12 16:38

Всъщност ето това е истинският SUV:

https://photo-forum.net/static/forum/2012-04/wsaq4234.JPG
http://ic2.pbase.com/u44/patarix/upload/28469729.166DSCN0092Panda4x4Trip04.2004.JPG


* става за града, за истински офроуд също
* Designed by Giorgetto Giugiaro
* харчи малко
* нисък данък
* истинско 4х4
* лек
* къс
* като бутнеш задните седалки товариш повече отколкото във SUV-а на chill
* истинска легенда, произвежда се без особени промени от 1980 до 2003г.
* не се краде
* държи цена
* по-евтин от гуми за SUV
* участвал е в Pimp My Ride Europe

и лично според мен е най-грозната кола след Фиат Мултипла [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: Todd   
Дата:   18-04-12 17:23

https://photo-forum.net/static/forum/2012-04/wybg0163.JPG

Новото Субару [cool] [cool] [cool] [cool] [cool]


[smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18]


Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: chill   
Дата:   18-04-12 17:40

batonga, защо ме споменаваш във почти всеки пост? Нещо ти бъркам в здравето, ли?

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: ilcoin   
Дата:   18-04-12 18:21

Специално за ПолярнатаМечка, едно пътуване и една кола, коренно противоположна на изброеното от него. И явно не е зле, понеже имат няколко пътувания с нея. Видеото е полско, има й сайт

Fiat Cinquecento from Poland to Dakar 2006

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: batonga   
Дата:   18-04-12 20:46

Не chill, не си толкова значим че да имаш каквото и да е влияние над мен, просто понеже си ми нарицателно за посредственост като начин на мислене в тази тема, та затова. Извинявай ако това те тормози по някакъв начин, няма повече.

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: chill   
Дата:   18-04-12 21:01

Не бих се тормозил от форумното поведение на кое да е нискоинтелигентено, злобно, дълбоко комплексирано и завистливо човече, чието най-отличимо качество е забележителната му посредственост.

Споменавай ме на воля. Разбирам, че се опитваш да ме изнервиш, но, както казах, би ме интересувало единвено мнението на човек, притежаваш някакви личностни качества, които уважавам. Случайни неудачници в живота само ме забавляват. [smilie7]



Публикацията е редактирана (18-04-12 21:04)

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: batonga   
Дата:   18-04-12 21:44

Демек повтори думите ми към теб обратно към мен [smilie18] ВЕЛИК [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: chill   
Дата:   18-04-12 21:47

Сега да не се разплачеш?

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: chill   
Дата:   18-04-12 21:47

Пак.

Отговори на това съобщение
 Re: Физика на удара ....
Автор: PolarBear   
Дата:   18-04-12 22:41

Благодаря, ilcoin, хубаво видео. Неслучайно казах, че всеки избира возилото по свой вкус. Моят е различен, но какво от това?!
[smilie24]

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7  8     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.