Автор: bgprinter
Дата: 12-04-12 20:40
И аз като Андрей харесвам коли тип Ягуар, НО "Истински хубавите и истинските елегантни коли се правят САМО във Великобритания." Но това твърдение е лишено от смисъл, защото Англия не прави отдавна свои коли, а по скоро предоставя заводите си на Форд, Нисан, БМВ, ФауВе - изключвам бутиковите изпълнения, но не става дума за тях, защото за тях няма националност.
Горби, и аз харесвам дизайна на Алфа, но АЛФА няма отдавна, последната АЛФА мисля беше правена през далечната 1978-ма , може да бъркам някоя друга годинка, но това не е от значение. Това което ти наричаш АЛФА е като на Андрей английските автомобили.
Японският дизайн не ми харесва, за сметка на това щатския. Що се отнася до съвременни автомобили, изключвайки всички бутикови марки.
Немският срещу италианския = няма такова нещо в съвремието, правят се от фирми които работят и за двата лагера, като съответно се опитват да спазват линии, традиции, решетки, емблеми и т.н. Как да различи човек едно БМВ от една АЛФА, ако не се поддържат типичните за двата автомобила отличителни линии и форми? Ферари срещу Порше.
Здравина - всичко на пазара е едно и също, ако е масово. В Кайена има същите електромоторчета за стъклата каквито и в Шкода. Фаровете на БМВ и на АУДИ идват от едно и също място и т.н. и т.н. Естествено, Шкода Суперб се различава от ФауВе Пасат или Ауди А6, но частите вътре са взаимозаменяеми дори - това поне твърдеше техният шеф преди 7-8 години АЛФА и ФИАТ не са изключение.
Какво ни остава - да се самозалъгваме, или да си купуваме бутикова стока.
(аз карам в момента Тойота, масовка но здрава и ич не ми пука кой й е дизайнера)
|
|