Автор: vaskoto1
Дата: 05-04-12 20:41
голф 1 не е като никой следващ голф.
проблеми има с ръждата-много сериозни. това гние повече от опел...
друг проблем, донякъде свързан с ръждата, е структурен. колата няма преден мост.
кормилна рейка, носачи-всичко е хванато директно за купето. рейката е шантава и ако е хидравлична (много рядко срещана) и е батисана-лошо. няма намиране.
части за него се намират все още почти безпроблемно.
поддръжката му е евтина. няма НИЩО общо с Г2, макар че много неща на вид са същите.
колата е класика и е много ценена. особено дизеловите модификации (както и ГТИ-но това се подразбира). причината е, че при дизела единствено коша е подотвен с крепежи за да поеме мотор от по новото поколение (Г2, Г3), докато всички модификации 1.1, 1.3 с наклонен напред мотор не могат лесно да се трансплантират с по съвременни мотори.
ако не я взимаш като ценител и за реставрация, а я взимаш за ежедневка-пропусни я. вземи си Г2-много по як вариант.
Г1 е нежен в сравнение с Г2. там трябва да си ценител, за да устискаш на белите.
апропо-широко 2 е абсолютно същото нещо. само с по различна форма на купето. технически е същия хей.
Публикацията е редактирана (05-04-12 20:42)
|
|