Автор: Rebellious
Дата: 28-04-12 19:58
scarecrow,
Първо колко си висок, второ какво телосложение имаш? Това е първото за избора! Иначе ако не можеш да съдиш на мотора, той ще ти го върне тъпкано! Като седнеш на седалката, тряба да ти стигат и двата крака земята, за да го държиш стабилно. Наклони ли се в повече и става белята!
Отделно са уменията, които си идват с времето. Кротко и внимателно, стъпка по стъпка! И не е вярно, че с по-малките кубици/к.с. е по-сигурно! Има ситуации, когато точно липсата им може да те вкара в инцидент. Имай впредвид, че автомобилистите у нас не се съобразяват особено с моторджиите на пътя! Все едно ги няма! И това е често явление, за жалост! Тъй че, подсигурявай се в повечко при ситуации с коли около теб!
За паданията, ами случват се... Ама ако се внимава, не са задължителни! Или поне не са толкова травмиращи. Последното ни беше преди три години на събора в Ямбол. Трябваше да се придвижим от купона, до "хотела"/пълна скръб и кочина/ през една гора... Уж за 200 м. Тъмно, наклони, ровове. Последния не видяхме и мотора кльопна. А го тикахме, щото бирите бяха в повече. Та, такива неща.
ПП. Ааа и паданията с малка скорост са си много по-опасни от тия с по-висока. А тия, с по-високата са често смъртоносни! Не случайно ни наричат "донорите"... Разбрах го , след като се търкалях с Хайабуса почти 200 м. Имах огромен късмет и невероятно стечение на обстоятелства, щото само бях на сини петна после. Нищо друго. Екипа , каската и шанса ме спаси! Оттогава не си търся адреналина, вдигайки 170 и ускорявайки на задна гума... Щото малко разсипан пясък по шосето, макар и право по конец и празно, няма как да се види на време. А пистарката те зове, предизвиква. Комфортното й усещане е над 150 км/ч. Едва тогава лягаш на струята и се получава перфектния баланс. Пистов - за писта! Не за шосе, да не говорим, че има и други участници там наоколо. Тъй, че умната!
|
|