Автор: HSGeorgiev
Дата: 02-01-12 14:11
aeobs, не те зная какво работиш, но позволи ми да ти цитирам официално становище на М-Тел. По-точно на Андреас Майерхофер, който миналата година в края на март написа ни повече, ни по-малко следното в прессъобщение:
"Ако договорът на клиент изтича след 5 април 2011 г., той ще може да подпише нов, който няма да съдържа клауза за автоматично подновяване". Например, ако договорът изтича на 7 април, абонатът трябва да заяви, че го преподписва, за да се възползва от клаузата. Ако не посочи обаче изрично, че иска да подпише отново договора или да го прекрати, той ще се поднови автоматично със старите условия.
Тоест - ако клиентът на М-Тел не отиде в офиса им да заяви изрично, че не иска да преподпише заедно с тъпата клауза за автоматично продължаване, то тя си се запазват и автоматичното преподписване си продължава. С други думи, за да се отървеш от него трябва изрично да отидеш и да си заявиш желанието. Ако обаче то само по себе си е забранено със закон, работата би била друга. Сега следва да бъде обратно - преди изтичането на срока на договора операторът ще се обажда да иска изрично съгласието на клиента си за продължаване на договора.
От друга страна мога да кажа, че за стационарния телефон, който си поддържам от Виваком вече трета година си се обаждат изрично. В М-Тел винаги е било по друг начин - "Ами Вие защо не сте дошли на датата на изтичане на договора си???"
|
|