Автор: 2nYo
Дата: 03-11-11 00:07
Та, да вземеме най лесно объркващият се компонент на един автомобилен фар-крушката ... ама заедно със цокъла за монтаж във фара-ок старата налогенна крушка е Н-7(примерно), зимам си ксенон система за Н-7 ! Кво ми дреме 4е монтажния цокъл за ксен-крушката, я издава 1-2 мм по навътре, ели по навън във фара ? Кво ми дреме 4е ако и цокъла да е то4ен, може волтовата дъгата при загряване на крушката и\или електрониката да се измества напред или назад, по оста на крушката, и от там да мърда сииии4кото резултат по системата "Автомобилен фар" ...А има и разни такива неща 4е Ксенонова Система със предна рефракторна леща няма произведена, поради нето4ността на разпределяне на светлинния поток и от там многото отблясъци извън основния поток ...
Моите фарове са произведени за Ксенонови крушки, със автомати4но регулиране на ниво, със опти4на система с вътрешна леща-рефлектор, и със електрониката за палене,и потдържане на газовия разряд !
ОБА4Е - първият собственик още при поръ4ката на колата от магазина, е пожелал обокновенни фарове (тва в Германия) ама за модела нямааа, и вадят ксенон крушки, и електроника за крушка, и слагат халогенна крушка ! Идвам си аз купил си кола от Джърмани, и в Бг, гори ляв къс ... Компа вика -"Ляв къс сгорел", отварям фар, и с крушката излиза шаиби4ка от 4ерен полиамид "0,5мм Audi hallogen adapter" (отпред на крушката наденат) ...
|
|