Автор: Тед
Дата: 05-11-11 16:27
Автор: nsirakov
Дата: 02-11-11 21:11
свети достатъчно добре кала... особено сравнено с голфа ;)
както казва жоро регулирам нивото от купето в града съм с най-забити в земята фарове и е достатъчно...
--------------------------------------------------------------
Ники, не ти го пожелавам, но при такава регулировка на фара и улица с дупка, запълнена с вода при дъждовно време си неотразим... нямаш никаква реакция.
Аз тия дето мрънкат за с-мата на фаровете, да им кажа, че тия дето карат с десен волан, един фар няма като хората.
Минават рег. пред КАТ с $ или си сменят фара откъм шофьора с нормален /за нас/, иначе нямат минаване. След регистр. пред КАТ си го връщат обратно.
Карам с ксенон, но мога да кажа, че никой отсреща не ме е заслепявал на къси, освен Джипове, които са по-високи и фара им е на нивото на моите очи. Моите конкретно светят надолу и покриват отлично близкия периметър.Не са нито гъзария или някаква красота. Истинска необходимост. Аз карам винаги и през деня на фарове, независимо лято, пролет, есен или зима.
Не ми превкл. наср. колеги на "дълги" и не ми бипкат.Ксенона не знам дали с лупа, но елементарно се настройва /поне при мен/. Регулирах в сервиз фаровете. Това е.
Виждам евентуално някакъв проблем за водачи, които се движат пред мен, тогава когато съм зад тях. В купето им правя ден.
А при лед, мъгла и пара ... ксенона е къде ...къде.
Като пусна халогена + ксенона съм като "бял ден" ...
Ако пуснете халогени, без да има основание за това /мъгла, проливен дъжд/, могат да ви глобят. На магистралата обикновено ги забелязват и понякога си пишат акт (или предупреждават). Но се отнася за халогени при сухо и ясно време.
За ксенон ... няма /поне засега/ глоба.
Год. техн. преглед се минава, като си сложиш старите крушки или др. вариант.Иначе сервизите имат инструкция и ако я нарушат - им взимат лиценза.
Пък Ники /Сираков/ застани до мен с твоите крушки и аз с ксенона до теб - и дори при добра видимост ще видиш, че си като къртица. Ако е мъгла или др. си много по-зле.
Но това не е за сметка на колегата отсреща.
|
|