Автор: diandimov
Дата: 16-07-11 03:43
Здрасти, Младенов.
Аз разбирам какво ми е казал Радомирски няколко пъти, само че той не разбира аз какво казвам.
Както математиката, така и термините от икономиката и търговията БИ ТРЯБВАЛО да са еднакви в цял свят.
Един цол е един цол навсякъде, един тон е един тон. Наем е наем, продажба на едно и дребно е продажба на едро и дребно навсякъде.
Следователно лизинг трябва да е лизинг навсякъде, а не като българския.
Очевидно стана, че в България дилърите имат система която наричат "лизинг", но тоя няма почти нищо общо с лизинга в белите държави.
Взели са и са съчетали най- преебаващите черти на продажбата с финансване от банка, и лизинга (още по- вероятно самите дилъри имат заем на, примерно 5 процента за бизнеса си от банка, а тебе те "финансират" за "лизинг" вече втора или трета ръка пари, с доста по- висока лихва)
Например при лизинга НЯМАШ първоначална вноска от 20 процента. Такава изисква банката при покупка чрез финансиране от нея, и то не винаги. Имаш само месечно плащане за следващия месец.
При лизинга имаш поддръжка на колата, а в БГ ги товарят все едно са я купили
При лизинга след като свърши срока, можеш да вземеш друг лизинг, да си ходих, или да купиш колата. В БГ ги карат да мислят, че те купуват колата. което не е така.
Явно е че много хора лапат въдицата, съдейки по тази тема в която автора иска да си "купи" кола с месечни вноски от 200 лева мах.
Което НЯМА КАК да стане.
Това е което аз казвам.
И въпреки обидите които отнесох бих бил изцяло доволен ако това момиче вземе да се поинтересува и огледа преди да купи нещо.
Особено чрез ментеливия български "лизинг".
За да КУПИШ КОЛА, имайки вноски от по 200 лева на месец колата трябва да е по- евтина и то китайските от Ловеч.
Иначе просто си е зарибявка за менте лизинг, както излиза.
|
|